فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه وضعیت مستاجران این شهرستان هرچه سریع‌تر باید تعیین تکلیف شود، گفت: ۱۰۶ کانکس در روستاهای قصرشیرین اهدا شد.
کد خبر: ۵۴۲۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ 23 December 2017
به گزارش تابناک به نقل از فارس،، فرامرز اکبری در جلسه شورای اداری که ظهر امروز در فرمانداری قصرشیرین برگزار شد با بیان اینکه در پی زلزله 7.3 ریشتری 21 
آبان‌ماه 4 هزار و 771 واحد مسکونی در شهرستان قصرشیرین آسیب دیده است، اظهار داشت: 806 واحد از این تعداد تخریبی نوع یک و 2 شهری و 3 هزار و 667 واحد مسکونی نیز از نوع تعمیری است.

فرماندار قصرشیرین ادامه داد:  349 واحد مسکونی روستایی نیز آسیب دیده که تا‌کنون 172 واحد مسکونی روستایی ارزیابی شده است

وی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن استان تهران معین بازسازی شهرستان قصرشیرین است، اضافه کرد: تاکنون کار آواربرداری 159 واحد مسکونی روستایی انجام شد و 90 واحد نیز در 

مرحله پی‌کنی است و 106 واحد نیز کانکس اهدا شد.

اکبری تصریح کرد: تاکنون با تلاش‌های صورت گرفته 402 تن از شهروندان قصرشیرین برای احداث و بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده ناشی از زلزله اخیر برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

این مسؤول از تلاش‌های بنیاد مسکن استان تهران به عنوان معین بازسازی قصرشیرین در راستای اقدام های صورت گرفته در این بخش قدردانی کرد.

وی مهمترین مشکل شهرستان قصرشیرین را بیکاری ذکر کرد و گفت: احداث کارخانه علاوه بر رفع معضل بیکاری در جلوگیری از مهاجرت افراد به دیگر شهرها بسیار موثر است.

اکبری با بیان اینکه تاکنون هیچ بخشنامه‌ای در خصوص استهمال وام‌ها به بانک‌های قصرشیرین ابلاغ نشده است، ادامه داد: وضعیت مستاجران این شهرستان هرچه سریع‌تر باید تعیین تکلیف شود.

فرماندار قصرشیرین از نیم‌بها شدن برق در این شهرستان خبر داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار