طی 9 ماهه سال جاری صورت گرفت
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: طی 9 ماهه سال جاری میزان صادرات استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 35 درصدی را به خود اختصاص داده به طوری که در این مدت 408 میلیون دلار صادرات غیرنفتی از قزوین صورت گرفته است.
کد خبر: ۵۴۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ 24 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، منوچهر حبیبی در نهمین کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان قزوین که با حضور مسؤولان استانی در در دفتر معاونت امور اقتصادی استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به میزان صادرات استان قزوین در سال جاری اظهار داشت: طی 9 ماهه سال جاری میزان صادرات استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 35 درصدی را به خود اختصاص داده به طوری که در این مدت 408 میلیون دلار صادرات غیرنفتی از قزوین صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه رونق در بخش صادرات موجب شد تا شاهد افزایش میزان سهم پرداخت به صادرات باشیم، ادامه داد: برای نخستین بار طی سال جاری این میزان سهم به دو درصد رسید که نشان از توجه به سیستم بانکی و اهتمام در این بخش است.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین از راه‌اندازی پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در استان خبر داد و تصریح کرد: این پایانه تا پایان سال جاری احداث می‌شود زیرا مجوزهای لازم آن أخذ شده است.

حبیبی عنوان کرد: با توجه به راهبرد سال جاری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال استان قزوین در زمینه تحقق تعهد صادرات عملکرد خوبی را از خود برجای گذاشته به نحوی که میزان صادرات غیرنفتی آن از 396 میلیون دلار به 408 میلیون دلار افزایش یافته است.

این مسؤول خواستار همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی شد و مطرح کرد: مدیران دستگاه‌ها باید تمام توان خود را برای تحقق راهبرد سال جاری به‌کار گیرند تا شاهد رونق تولید و صادرات در استان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار