استاندار مازندران در پاسخ به انتقاد عضو شورای شهر که گفت، چرا شورای شهر ساری حضور پیدا نمی‌کنید، گفت: شواری مرکز استان مازندران باید ویژه دیده شود و بنده بر اساس برنامه در شورا حضور پیدا می‌کنم.
کد خبر: ۵۴۳۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 25 December 2017

به گزارش تابناک : مسعود مدینه رئیس شورای شهر ساری در جلسه هیات امنا باغ موزه دفاع مقدس در استانداری مازندران با اعلام اینکه شورا 11 میلیارد برای پارک موزه دفاع مقدس هزینه کرد، اظهار کرد: در سال جاری 6 میلیارد و 700 میلیون تومان در نظر گرفتیم و تاکنون 6 میلیارد و 100 میلیون هزینه کردیم.

وی با اعلام اینکه توجه به مسائل فرهنگی مرکز استان برای اعضای شورای شهر جا افتاده است، افزود: در بودجه سالیانه شورا، اعتبار حمایتی از پارک موزه دفاع مقدس پیش‌بینی شده است.

عضو شورای شهر ساری خطاب به استاندار مازندران که با انرژی جلسه را مدیریت می‌کرد، گفت: بنده از صبح تا الان درگیر پاسخگویی به مردم هستم، انرژِی شما خوب هست، بهتر است اینگونه جلسات در اول وقت برگزار شود.

مدینه در ادامه با اعلام اینکه اعضای شورا شما را چهار بار برای حضور در جلسه شورا دعوت کردند، بیان کرد: کم به شورا پا می‌دهید، تشریف بیاورید خبرهای خوبی در شورا هست.

استاندار مازندران نیز در این نشست گفت: بنده از زمانی که در استان حضور پیدا کردم در بین مردم بودم و تلاش کردم با مشکلات استان آشنا شوم.

محمد اسلامی تصریح کرد: حضور در شورا در برنامه کاری بنده قرار دارد و شورای مرکز استان مازندران هم باید ویژه دیده شود.

وی خاطرنشان کرد: در این مدتی که در مازندران حضور داشتم تعطیلی نداشتیم، با این حال شورای مرکز استان حق دارد و حضور در شورا در برنامه کاری من قرار دارد.

 

 

 

منبع : بلاغ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار