رئیس هیأت کبدی چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس هیأت کبدی چهارمحال و بختیاری گفت: تیم کبدی نوجوانان چهارمحال و بختیاری در اردویی مشترک با ورزشکاران اصفهان به تمرین پرداخت.
کد خبر: ۵۴۳۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ 25 December 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- محسن طهماسبی اظهار کرد: تیم کبدی نوجوانان چهارمحال و بختیاری در اردویی مشترک به همراه ورزشکاران اصفهان تمرین و آخرین فنون این رشته را در دو دیدار دوستانه مرور کردند.
وی ادامه داد:  12 ورزشکار از استان در این برنامه که به‌منظور ارتقای سطح فنی و کسب آمادگی بیشتر بازیکنان نوجوان برگزار شد، حضور داشتند.
رئیس هیأت کبدی چهارمحال و بختیاری گفت: تیم کبدی نوجوانان استان در این اردوی مشترک یک‌روزه در دیدار نخست مقابل بازیکنان اصفهان 44 بر 31 پیروز شد و در دیدار دوم نتیجه را 25 به 36 واگذار کرد.
طهماسبی همچنین از تشکیل تیم‌های کبدی بانوان در شهرستان‌های لردگان و بروجن خبر داد و افزود: فعالیت هیأت کبدی در شهرستان‌های کوهرنگ و کیار هم از مدتی قبل آغاز شده است و به‌زودی با برگزاری برنامه‌های استعدادیابی زمینه فعالیت بسیاری از علاقه‌مندان در این رشته فراهم می‌شود.
گفتنی است، کَبَدی یا زو  از بازی‌ها و ورزش‌های مورد توجه در آسیای جنوبی و آسیای غربی است، در این بازی دو تیم 12 نفره با یکدیگر رقابت می‌کنند و مهاجمان دو تیم درحالی‌که به‌طور مرتب کلمه کبدی کبدی را تکرار می‌کنند با انجام حرکات حمله و دفاع و جابجایی سعی دارند با لمس یا گرفتن یار تیم مقابل بتوانند به بالاترین امتیاز دست یابند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار