کد خبر: ۵۴۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۶ 29 June 2015
به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، علی بیگی به‌اتفاق جمعی از مسئولان شهرستان رباط کریم صبح امروز از خانواده شهیدان تفضلی، کمرئی و قزلباش، شهدای ایثارگر راه مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان دیدار و با گرامیداشت یاد و خاطره این 3 شهید از خانواده و بازماندگان دلجویی کرد.

در این دیدارها فرماندار رباط کریم، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولان حضور داشتند، خانواده‌های این سه شهید به بیان خاطراتی از شهیدان پرداختند و مسئولان نیز با قرائت فاتحه یاد و خاطره آن سفرکردگان به عرش را گرامی داشتند.

فرماندار رباط کریم در جریان این دیدارها از ایثار و شهادت به‌عنوان غنی‌ترین گنجینه‌های فرهنگ اسلامی نام برد و گفت: دفاع از آرمان‌ها و اهداف شهدا وظیفه‌ای بر دوش همه مسئولان و اقشار مختلف جامعه است.

وی هدف از این دیدار را زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا عنوان کرد و افزود: باید یاد و خاطره شهدا همواره در فضای جامعه طنین‌انداز باشد تا همه بدانیم که عزت و شرف و استقلال کشور مرهون ایثار و فداکاری چه کسانی است.

فرماندار رباط کریم رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های شهدای راه مبارزه با مواد مخدر را تحسین‌برانگیز دانست و اظهار کرد: این شهدا مظلومانه در راه پیشگیری از آسیب بزرگ اجتماعی و بلای خانمان‌سوز مواد مخدر و اعتیاد که موجب نابودی سرمایه انسانی کشور می‌شود، از جان خود گذشتند.

در این آیین لوح سپاس و هدیه به خانواده شهیدان قزلباش، تفضلی و کمرئی که در راه مبارزه با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل‌ آمده‌اند، اهدا شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار