شهردار قزوين:
شهردار قزوين با شيوه‌نامه جديد از تدوين تقويم رويدادهای گردشگری شهر قزوين برای معرفی به گردشگران داخلی و خارجی خبر داد.
کد خبر: ۵۴۴۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 27 December 2017

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط‎عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌انسانی شهرداری قزوین، علی صفری در نخستین جلسه کارگروه گردشگری شهرداری قزوین، گردشگری را مهم‌ترین ابزار توسعه اقتصادی شهر عنوان کرد و افزود: شهرداری قزوین با احیا و مرمت بناها و ابنیه‌های تاریخی، توسعه حمل‌و‌نقل، تبلیغات و معرفی شهر در سطح ملی و بین‌المللی، جذب سرمایه‌گذار و توسعه زیرساخت‌های جاذب سفر توانسته است نقش مهمی در توسعه گردشگری این شهر ایفا کند.

وی با اشاره به اهمیت توسعه گردشگری برای شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی بیان کرد: شهرداری قزوین گام‌های ارزشمندی برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار، تبدیل شهر قزوین به یک برند ویژه گردشگری در سطح ملی و بین‌المللی و افزایش گردشگران داخلی و خارجی برداشته است.

شهردار قزوین با تصریح اینکه جاذبه‌های گردشگری به تنهایی عامل جذب گردشگران نیستند، تصریح کرد: شهروندان نقش مهمی در توسعه صنعت گردشگری دارند و لزوم همکاری بیش از پیش شهروندان در تعاملات اجتماعی و اقتصادی احساس می‌شود.

* تشکیل کارگروه گردشگری شهرداری قزوین بر اساس شیوه‌نامه جدید

علیرضا خزائلی معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌انسانی شهرداری قزوین هم در این جلسه با ارائه گزارش عملکرد کارگروه گردشگری از ابتدای تشکیل این کارگروه گفت: با توجه به ضرورت توجه بیش از پیش به توسعه صنعت گردشگری قزوین، بهره‌مندی از تجربیات و ظرفیت‌های موجود و معرفی شهر قزوین به‌ عنوان یک مقصد ویژه به گردشگران داخلی و بین‌المللی، کارگروه گردشگری شهرداری قزوین بر اساس شیوه‌نامه جدید تشکیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کارگروه گردشگری شهرداری قزوین متشکل از 11 عضو ثابت از مدیران و کارشناسان مجموعه مدیریت شهری است که به صورت هفتگی مهم‌ترین مسائل حوزه گردشگری شهری را بررسی و مدیریت می‌کند.

گفتنی است در این جلسه، اعضا با بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود، اولویت‌های اجرایی شهرداری قزوین در مسیر دست‌یابی به شهر گردشگر‌پذیر را بررسی کردند و همچنین از مهم‌ترین مصوبات این جلسه همکاری تنگاتنگ کارگروه گردشگری شهرداری قزوین با ستاد نوروزی و استقبال از بهاران با رویکرد معرفی هرچه بهتر شهر قزوین به گردشگران و استقبال از نوروز سال 1397 بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار