امام جمعه جهرم: ۹ دی را حماسه بزرگ مردم مسلمان و متدین ایران برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی دانست و افزود: در حماسه ۹ دی یک حرکت عظیم مردمی شروع شد و توطئه کسانی که می‌خواستند به صورت علنی با نظام مخالفت کنند توسط مردم خنثی شد.
کد خبر: ۵۴۵۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 30 December 2017

تابناک فارس به نقل از فارس:آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه شهر جهرم با بیان اینکه نباید معصیت در جامعه علنی شود، اظهار داشت: اگر در نهاد یا اداره‌ای معصیتی رخ داد هسته گزینش و حراست باید با جدیت ورود کند.

وی از نیروهای انتظامی و قوه قضائیه خواستار جدیت در جلوگیری از وقوع منکر در جامعه شد و گفت: باید در مقابل شیطان ایستاد و احکام الهی مانند حد و تعزیر را اجرا کرد.

امام جمعه جهرم با اشاره به وفات حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: درحالی که حضرت فاطمه زهرا(س) در بقیع مظلوم واقع شده است، نواده ایشان در ایران گرامی‌داشته شده که این نعمت و افتخار، وفاداری و ایمان مردم ایران را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به مجاهدت‌های آیت‌الله حائری شیرازی بیان کرد: مرحوم آیت‌الله حائری سال‌های بسیار در مقابل جریان‌های انحرافی با صبر ایستادگی کرد و در جریان انقلاب مورد شکنجه ساواک قرار گرفت.

دژکام در بخش دیگری از سخنان خود بازگشایی فرودگاه جهرم را فرصتی برای توسعه شهرستان دانست و تأکید کرد: رایزنی برخی امور به‌دست مسؤولان سیاسی انجام می‌شود و بازگشایی فرودگاه خدمتی است که مسؤولان برای جهرم انجام داده‌ و اکنون مردم، ادارات و مسؤولان باید از تداوم پروازها تلاش کنند.

خطیب جمعه جهرم ۹ دی را حماسه بزرگ مردم مسلمان و متدین ایران برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی دانست و افزود: در حماسه ۹ دی یک حرکت عظیم مردمی شروع شد و توطئه کسانی که می‌خواستند به صورت علنی با نظام مخالفت کنند توسط مردم خنثی شد.

وی همچنین به زلزله‌های اخیر کشور اشاره کرد و با بیان اینکه وقوع زلزله دارای تحلیل اخلاقی و دینی است تصریح کرد: در علل وقوع زلزله باید نگاه و تحلیل اخلاقی را حفظ و تنها به تحلیل طبیعی پرداخته نشود و کار علمی در کنار کار اخلاقی انجام گیرد.

دژکام افزود: گاهی این زلزله‌ها تبدیل به بلا می‌شود و مردم ضربه‌های سنگینی می‌خورند، برای اینکه چنین بلاها در جامعه پیش نیاید باید وظایف دینی خود را درست انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار