جمال ابراهیمی در گفتگو با تابناک:
شهردار روانسر گفت:رسالت شهرداری، رشد همه جانبه شهر میباشد که با همت و تلاش مستمر میسور میگردد.
کد خبر: ۵۴۵۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 31 December 2017

جمال ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:شهر روانسر یکی از شهرهای استان کرمانشاه می باشد که در شمال غربی کرمانشاه واقع شده است و به علت داشتن آب و هوای نسبتاً سرد و مرطوب و نزولات جوی مناسب و موقعیت خاص گردشگری مانند سراب زیبای روانسر همواره مورد توجه مسافران گردشگران است که توجه خاص به شهر و برنامه ریزی جهت بهبود وضعیت آن از اهداف و برنامه های ما در کوتاه‌مدت، میان‌مدت و درازمدت است.

وی خاطر نشان کرد: توسعه فرهنگ شهرنشینی و مشارکت مردم در اداره شهر از ساختارهای زیربنای توسعه است که باید به این مهم توجه شود.

شهردار روانسرتصریح کرد: شهرداری روانسر با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه واحدهای وابسته به خود، درصدد است نسبت به طراحی و اصلاح معابر، توسعه پارک ها، زیباسازی فضای عمومی شهر، مبلمان شهری و … در دستور کار توسعه قرار دهد.

 ابراهیمی ابراز داشت: توسعه منابع درآمدی شهرداری، رفع سد معبر های موجود و انضباط مالی و اداری و … زمینه ی آرامش و رفاه نسبی عموم شهروندان را فراهم می سازد. 

وی با بیان اینکه شهرداری سرمایه مردم است اظهار نمود: شهروندان هرچه بیشتر خود را در آن [شهرداری] سهیم بدانند، شهرداری به موفقیت بیشتری نائل خواهد آمد.

به گفته این مسئول: امیدواریم با خلق نوآوری در خدمات بهتر و با توکل به خدا و بهره‌مندی از مشارکت مردم وظیفه خود را در جهت توسعه و آبادانی شهر ایفا نمایم. 

وی با اشاره به اینکه برنامه هایی در جهت تحول آفرینی و زیباسازی روانسر مد نظر دارد اظهار داشت: سراب روانسر بزرگترین نعمت خدا برای این شهر می باشد که با ورود بخش خصوصی می توان پتانسیل های موجود را تقویت نمود.

 وی افزود: در آینده ی نزدیک محدوده ترافیکی در قسمت اصلی خیابان اعمال خواهد شد و به نحوی که از تمام ظرفیت شهر استفاده شود ودر دراز مدت ورودی شهر تا سراب جابری، بصورت بلوار در خواهد آمد و جاده کنار گذر نیز ساماندهی خواهد شد.

ابراهیمی اظهار داشت: طی مدت مذکور، حقوق معوق دو ماه کارگران و کارمندان پرداخت شد، نسبت اصلاح و لکه گیری معابر اصلی، فرعی و کوچه های سطح شهر اقدام شد، نسبت به رفع آبگرفتگی معابر در محله های شهر و اصلاح شبکه های روشنایی و معابر عمومی اقدامات مؤثری صورت گرفت، که می توان به این موارد ساماندهی وضعیت میوه فروش های شهر را نیز اضافه نمود.

وی درخصوص بدهی شهرداری شهر روانسر گفت: چهار میلیارد و دویست میلیون تومان رقم این بدهی می باشد که قطعأ این موضوع نمی تواند خللی را در راستای انجام اهداف ما صورت دهد.

ابراهیمی در پایان تاکید کرد:شهرداری و مشارکت شهروندان دو رکن اساسی سیستم مدیریت شهری در تحقق بخشیدن به اصول برنامه ریزی شهری (زیبایی، سلامت، آسایش و امنیت) می باشد و این دو موضوع در توسعه و پیشبرد اهداف اقتصادی در شهرها جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده اند.

گفتگو از صهیب زربان 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار