مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از ابلاغ ضوابط جدید برای ارائه خدمات دربستی با ناوگان عمومی خبر داد.
کد خبر: ۵۴۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 01 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- احمد جمشیدی اظهار کرد: ضوابط جدید برای ارائه خدمات دربستی با ناوگان عمومی برای نخستین بار در چهارمحال و بختیاری وضع و اجرایی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه صدور صورت وضعیت برای خدمات دربستی با ناوگان عمومی با صورت وضعیت خدمات معمول متفاوت است، افزود: در ضوابط ارائه سرویس‌های دربستی، شرایط ویژه‌ای برای ناوگان و نیز رانندگان لحاظ شده است، که شرکت‌های حمل و نقل موظف به رعایت آن هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ضوابط جدید از اول آبان اجرایی شده است، اضافه کرد: رانندگان ناوگان عمومی برای خدمات دربستی باید دست کم پنج سال سابقه رانندگی داشته باشد.
جمشیدی با اشاره به اینکه سن اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها برای خدمات و انجام سفرهای دربستی در مسافت‌های کمتر از 500 کیلومتر نباید بیشتر از 12 سال باشد، ادامه داد: حداکثر سن اتوبوس‌ها برای سفر در مسافت‌های بیش از 500 کیلومتر، 10 سال تعیین شده است.
وی گفت: حداکثر سن ناوگان سواری کرایه و ون برای مسافت‌های کمتر از 500 کیلومتر هفت سال و برای سفرهای بالای 500 کیلومتر پنج سال است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای خدمات دربستی، صورت وضعیت‌ها باید حتماً در محل شرکت صادر شود، افزود: استفاده یک صورت وضعیت برای بیش از یک سفر ممنوع است و برای هر سفر صورت وضعیت جداگانه صادر می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار