فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه در پاییز امسال ۶۱ مورد شکار غیر مجاز در استان انجام شده است، گفت: در طول این مدت ۵۶ شکارچی متخلف شناسایی و دستگیر شده اند.
کد خبر: ۵۴۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۵ 05 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست ، فردین الفتی افزود: در پاییز امسال شکارچیان غیرمجاز ۷۵۷ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال جریمه شده‎اند، که تاکنون ۲۴۹ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال از این جریمه وصول شده است.

وی از ۵۳ مورد شکار غیرمجاز پرندگان در استان نیز خبر داد و اظهار داشت: پرندگان شکار شده شامل کبک، دراج، تیهو، فاخته، مرغابی، قمری و سار بوده‌اند و ۵۸ مورد نیز زنده‎گیری پرندگانی مانند سهره و کبک در سه ماه گذشته در استان گزارش شده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان با بیان اینکه ۴۶ مورد نگهداری و خریدوفروش غیرقانونی پرندگان و حیوانات نیز در این مدت کشف شده است، عنوان کرد: همچنین ۲۸۰ مورد صید غیرمجاز ماهی در پاییز امسال در استان کرمانشاه اتفاق افتاده است.

الفتی از عموم مردم طبیعت دوست استان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب را با شماره تلفن ۰۸۳۳۸۲۳۰۰۶۰ الی ۶۲ و یا با شماره تلفن گویای ۱۵۴۰ در میان بگذارند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار