آخرین اخبار از نقل و انتقالات سایپا
4 بازیکن فصل قبل سایپا امسال از این باشگاه جدا خواهند شد که به خاطر حفظ احترام بازیکنانی که یک فصل برای این تیم زحمت کشیده اند اسامی آنها رسانه ای نخواهد شد.
کد خبر: ۵۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ 29 June 2015
به گزارش تابناک – البرز: مدیران تیم فوتبال سایپای البرز که تیمشان در سال های اخیر همواره در رده های میانی و پایین جدول رده بندی قرار داشته، امسال هم پیش از آغاز مسابقات وعده داده اند که برای حضور در جمع تیم های مدعی قهرمانی برنامه دارند.
نارنجی پوشان کرجی در فصل گذشته بهترین نتیجه خود را طی 5 سال اخیر کسب کردند، اما در هفته های پایانی و به دلیل افزایش اختلاف کادر فنی و مدیریت، ناگهان سایپا نزول کم نظیری را تجربه کرد.
اما امسال بیت الله رضایی مدیر عامل سایپا و مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه وعده داده اند که برای حضور در جمع تیم های مدعی قهرمانی برنامه ریزی ویژه ای انجام داده و موفقیت در دسترس آنها است.
نخستین جلسه تمرینی بازیکنان تیم فوتبال سایپا در روز بیست و چهارم خرداد و  با هدایت مجید جلالی در زمین چمن شماره یک شرکت فرهنگی ورزشی سایپا برگزار شد.
بیت الله رضایی مدیرعامل این شرکت پیش از شروع نخستین جلسه تمرینی در کنار بازیکنان حاضر شد و طی سخنانی کوتاه ضمن تاکید بر اخلاق پهلوانی در ورزش قهرمانی برای بازیکنان این تیم در فصل آینده آرزوی موفقیت و کامیابی کرد.
اما بلافاصله لیست مازاد این تیم در اختیار رسانه ها قرار گرفت.
بر اساس این لیست 4 بازیکن فصل قبل به طور قطع از سایپا جدا می شوند.
حسین خوش نظر، مدیر تیم فوتبال بزرگسالان سایپا اظهار داشت: طی دو روز با حضور تمامی اعضای کادر فنی تیم فوتبال بزرگسالان سایپا، از 100 بازیکن مستعد و توانمند تستگیری انجام شد که نتایج آن به زودی و بعد از بررسی های کادر فنی اعلام می شود.
وی در خصوص فصل نقل و انتقالات در باشگاه سایپا تصریح کرد: بی شک برخی پست ها را تقویت خواهیم کرد و بازیکنان با تجربه و توانمند را به کار خواهیم بست. البته باید خاطر نشان کنم که 4 بازیکن فصل قبل سایپا نیز امسال از این باشگاه جدا خواهند شد که به صورت خصوصی شرایط آنها به خودشان اعلام شده است و به خاطر حفظ احترام بازیکنانی که یک فصل برای این تیم زحمت کشیده اند اسامی آنها رسانه ای نخواهد شد.
از سوی دیگر و بر اساس اخبار رسمی تاکنون غلامرضا رضایی و وحید اسماعیل بیگی با امضا قرارداد با باشگاه سایپا رسما به جمع نارنجی پوشان لیگ برتر فوتبال کشور پیوستند.
غلامرضا رضایی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال نفت تهران و وحید اسماعیل بیگی مدافع هافبک تیم ملی امید که سال گذشته در تیم مس کرمان عضویت داشت بعد از تایید در تست سلامت و توافق صورت گرفته، با امضا قرارداد رسمی به جمع تیم فوتبال بزرگسالان سایپا اضافه شدند.
همچنین رضا نورزی مهاجم فصل گذشته پرسپولیس با نظر کادر فنی تیم فوتبال سایپا و بعد از توافق با مسئولین این باشگاه، با قراردای یک ساله، پیراهن تیم سایپا را در لیگ برتر پانزدهم،بر تن خواهد کرد.
رضا نورزی پیش از حضور در پرسپولیس درتیم نفت تهران و فولاد خوزستان عضویت داشته است و درتیم فولاد در با ثبت 24 گل موفق به کسب عنوان آقای گلی لیگ برترفصل 89– 90 شد.
این گزارش حاکی است؛ نورزی بلافاصله بعد از توافق با سایپا، در تمرین عصر روز چهارشنبه شاگردان جلالی حاضر شد و همراه با سایر بازیکنان این تیم به  تمرین پرداخت.
از سوی دیگر قرارداد کاپیتان تیم فوتبال بزرگسالان سایپا و هافبك دفاعي نارنجي پوشان براي فصل آتي رقابت‌هاي ليگ برتر تمدید شده است.
ابراهیم صادقی، کاپیتان تیم فوتبال بزرگسالان سایپا با ثبت قرارداد رسمی خود، حضورش در پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور، با پیراهن نارنجی را قطعی کرد.
با ثبت این قرارداد، صادقی" وفادارترین" بازیکن فوتبال ایران و مرد اخلاق فصل گذشته لیگ برتر كه  از رده سنی امید در ترکیب تیم های فوتبال سایپا حضور دارد و از همین باشگاه به تیم ملی فوتبال ایران راه پیدا کرد. برای شانزدهمین سال متوالی در جمع نارنجی پوشان حضور خواهد داشت.
همچنين حامد شيري هافبك دفاعي تاثير گذار نارنجي پوشان كه در ليگ چهاردهم با ثبت 6 گل از روي نقطه  پنالتي عنوان برترين پنالتي زن ليگ را كسب كرده بود با حضور در هيات فوتبال استان تهران قرارداد خود را تمديد كرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار