استاندار قم:
استاندار قم ضمن تأکید بر تعامل همه دستگاهها برای کنترل و مقابله با بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان، اظهار کرد: طرح جامع پیشگیری و مقابله با بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان تهیه شود.
کد خبر: ۵۴۸۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ 07 January 2018

به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه ستاد استانی آنفولانزای فوق حاد که در تالار امام جواد( ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به هزينه هاي بالاي ناشي از بيماري آنفولانزاي پرندگان، اظهار کرد: باید همه دستگاه‌هاي مسئول و تولید کنندگان برای پيشگيري و مقابله با این بیماری تعامل لازم را داشته باشند.

استاندار قم برگزاری مداوم کارگروه های عملیاتی و حمایتی در مورد این بیماری را مورد تأکید قرار داد و اضافه کرد: برای نابودسازی و پیشگیری از شیوع بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان باید برنامه ریزی دقیق و کارشناسی صورت گیرد و طرح جامع پیشگیری و مقابله با اين بیماری در دستور کار قرار گیرد.

صادقي خواستار اطلاع رسانی به موقع درمورد این بیماری و حمایت های دولتی در مورد خسارت ديدگان شد و خاطر نشان کرد: پرداخت خسارت از سوی بیمه ها و استمهال وام‌ها از سوی بانک‌ها که دولت سود آن را پرداخت می نماید، می تواند کمک شایانی به تولید کنندگان کند.

صادقی همچنین برخورد جدی با واحدهای غیرمجاز تولیدی در صنف مرغ و تخم مرغ توسط سازمان جهاد کشاورزی را مورد تاكيد قرار داد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار