حریق گسترده در یک انبار و کارگاه تولید درهای پیش ساخته شامگاه دوشنبه موجب شد تا تعداد ۵۰ آتش نشان برای مهار این حریق وارد عمل شوند.
کد خبر: ۵۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ 30 June 2015
وقوع آتش سوزی مقارن ساعت ۲۱:۵۰ دقیقه شامگاه دوشنبه در یک کارگاه تولیدی درهای پیش ساخته در شهرک نوید مشهد موجب شد تا به دلیل حجم گسترده آتش بیش از ۱۷ خودروی آتش نشانی با حضور ۵۰ آتش نشان برای مهار این حریق در محل حادثه حاضر شوند.

مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی مشهد در تشریح عملیات اطفای این حریق گسترده بیان کرد: با توجه به صنعتی بودن بافت محل و همچنین وجود انبارهای چوب و دیگر اقلام قابل اشتعال در مجاورت کانون این حریق لذا عملیات اطفا در این حادثه از حساسیت بالایی برخورداربود .

آتشپاد سوم مهدی رضایی با اشاره به مساحت یک هزار متری این مجموعه تولید و صنعتی تصریح کرد: کارگاه تولید در های پیش ساخته این مجموعه به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شده بود و لذا زبانه های آتش امکان داشت تمامی این مجموعه و کارگاه های چوب مجاور را درگیر کند.

وی افزود: در نهایت با تلاش نشانان از چندین جهت اقدام به مهار و جلوگیری از سرایت آتش پیش از گسترش به انبار و اماکن تجاری مجاور شد و در نهایت آتش نشانان توانستند این حریق گسترده را مهار کنند.

رضایی بیان کرد: خوشبختانه این حادثه هیچ تلفات جانی در بر نداشت اما به دلیل حجم حریق خسارات مالی گسترده ای به این واحد تولید وارد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار