فرماندار شهرستان سامان مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار شهرستان سامان گفت: تقویت ایمان و پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و نسل جوان، بهترین راهکار پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.
کد خبر: ۵۵۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 25 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سعید صالحی اردلی در نشست کارگروه ستاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با بیان اینکه این کارگروه در جهت پیشگیری از جرایم به‌صورت فعال تشکیل شده است، اظهار کرد: این کارگروه‌ها و ستادها با همکاری همه دستگاه‌های عضو  دادگستری، نیروی انتظامی و دستگاه فرهنگی برنامه‌ریزی خوبی در راستای پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان برگزار شده است.
وی ادامه داد: در شهرستان سامان برنامه‌ریزی‌های مطلوبی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی با رویکرد اطلاع‌رسانی و کار فرهنگی و با برنامه‌ریزی‌های زمان‌بندی شده با همکاری اداره بهزیستی، آموزش و پرورش و دادگستری در مدارس صورت گرفته است.
فرماندار شهرستان سامان خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در دو ماه اخیر در اکثر مدارس با حضور کارشناسان مجرب بازتاب خوبی در این شهرستان داشته است.
صالحی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های مطلوبی در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی تا پایان سال‌جاری با هدف اقدامات پیشگیرانه و راهکاری جدید در سطح شهرستان صورت خواهد گرفت که انتظار می‌رود خروجی این اقدامات در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و کاهش جرم و جرائم باشد.
وی با تاکید بر اینکه برای پیشگیری جدی از آسیب‌های اجتماعی می‌بایست کارگروهی متشکل از خانواده‌ها، دانش‌آموزان و معلمان در مدارس شکل گیرد، تصریح کرد: اجرای این کار سبب خواهد شد با بهره‌‌گیری از کارشناسان اجتماعی و روانشناسان در راستای مقابله با آسیب‌ها از سوی دانش‌آموزان برنامه‌ریزی مطلوبی صورت گیرد.
فرماندار شهرستان سامان توجه به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را مهم‌تر از درمان آن دانست و بیان داشت: تقویت ایمان و پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و نسل جوان، بهترین راهکار پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.
صالحی اظهار داشت: برای شناخت دقیق آسیب‌ها باید به‌صورت میدانی از نقاط آسیب‌پذیر یا آسیب‌دیده بازدید کرد و مطابق با مختصات آن برنامه‌ریزی مناسب و کاربردی صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار