فرمانده انتظامی استان ایلام ازدستگیری یک نفر از فروشندگان عمده موادمخدر و کشف مقدار4 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک خبرداد.
کد خبر: ۵۵۷۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰ 25 January 2018

 به گزارش تابناک ایلام، سردار نورعلی یاری اظهار داشت: به محض دریافت خبر حمل مواد مخدر توسط یکی از عمده فروشان موادمخدر دربخش کلات مورموری، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس شهرستان آبدانان قرار گفت.

وی ادامه داد: با سرنخ‌های به دست آمده ، فروشنده عمده مواد مخدر شناسایی  و طی هماهنگی‌های به عمل آمده با مقامات قضایی شهرستان توسط عوامل انتظامی بخش کلات مورموری، متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: از متهم مقدار ۴ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه در خودروی نیسان جاسازی کرده بود کشف شد.

وی تصریح کرد: پس از دستگیری، متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شهرستان آبدانان، و خوردوی نیسان این سوداگر نیز توقیف شد.

یاری خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران، از ابتدای سال تاکنون، ۱۳۴ درصد افزایش کشفیات مواد مخدر و 10 در صد افزایش دستگیرشدگان را داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان ازشهروندان خواست که هرگونه عرضه و توزیع موادمخدر را به پلیس اطلاع دهند تا اجازه فعالیت کسانی که جوانان و نوجوانان کشور را به ورطه نابودی هدایت می‌کنند داده نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار