محمد اخگرزاده در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره حفاظت از محیط زیست پاوه گفت:۷۷۵ قطعه پرنده زینتی توسط ماموران پرتلاش هنگ مرزی شوشمی پاوه در نقطه صفر مرزی کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۵۵۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶ 27 January 2018

مهندس محمد اخگرزاده در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت:در نقطه صفر مرزی در روستای شوشمی شهرستان پاوه ماموران پرتلاش هنگ مرزی موفق شدند یکمحموله از پرندگان زینتی که قصد خارج کردند آن‌ها را از کشور داشتند کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این عملیات ۷۷۵ قطعه پرنده زینتی کشف و ضبط شده است گفت: پرندگان زینتی کشف شده در انواع مختلف از جمله مرغ عشق، مرغ مینا و قناری و… می‌باشند.

اخگرزاده با اشاره به اینکه متخلف به دستگاه قضایی تحویل داده شده است افزود: اشخاصی که بدون مجوز قانونی و بصورت قاچاق قصد خروج این پرندگان به کشور عراق را داشتندتوسط پاسگاه هنگ مرزی شوشمی جهت مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه ارجاع گردیده و توسط مقامات قضایی نسبت به وضعیت پرندگان زینتی تعیین تکلیفشدو این پرندگان جهت رها سازی و نگهداری در اختیار محیط زیست قرار گرفتند.

وی ضمن قدردانی از مسئولان نظامی و انتظامی و دستگاه قضایی شهرستان پاوه از اقدام اخیر پاسگاه هنگ مرزی شوشمی در کشف و ضبط این پرندگان قدردانی کرد.

گفتگو از فرهاد صالحی

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار