رئیس هیات کوهنوردی استان کرمانشاه از آغاز ساخت سالن اختصاصی سنگنوردی کرمانشاه در آینده‌ای نزدیک خبرداد.
کد خبر: ۵۵۹۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴ 30 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،ثریا شهبازی، با بیان اینکه درحال حاضر تنها سالن سنگنوردی کرمانشاه در مجموعه ورزشی کوثر قرار دارد، اظهارکرد:، چون سالندیگری نداریم، صبح‌ها بانوان و شب‌ها مردان در این سالن به تمرین می‌پردازند.

وی ادامه داد: علاوه بر این سالن، دو دیواره سنگنوردی دیگر در شهر کرمانشاه وجود دارد که متعلق به دو ارگان بوده و هم اکنون غیرفعالند.

رئیس هیات کوهنوردی استان کرمانشاه به کمبود امکانات رشته ورزشی سنگنوردی در شهرستان‌های استان نیز اشاره کرد و افزود: فقط در شهرستان سنقر در یک سالن چند منظوره.دیواره سنگنوردی داریم.

وی از پیگیری برای راه اندازی دیواره سنگنوردی در شهرستان اسلام آبادغرب و اختصاص ۱۴۰ میلیون تومان اعتبار به این پروژه خبر داد.

شهبازی با بیان اینکه با موافقت فدراسیون کوهنوردی کشور با اختصاص یک سوله در دهکده المپیک کرمانشاه بزودی شاهد ساخت سالن اختصاصی سنگنوردی در این مکان خواهیم بود.گفت: ۱۸۰ میلیون تومان اعتبار برای شروع احداث این سالن با ساخت دیواره سنگنوردی اختصاص یافته و پیمانکار اجرای طرح نیز مشخص شده است.

وی تاکید کرد: در این سوله ابتدا سه دیواره مخصوص سه رشته سنگنوردی ساخته می‌شود و در مراحل بعد به سالن اختصاصی سنگنوردی تبدیل خواهد شد.

رئیس هیات کوهنوردی استان کرمانشاه استقبال همه رده‌های سنی را از رشته سنگنوردی در استان گسترده دانست.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار