مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه دلیل قطعی و افت فشار آب چند روز اخیر در برخی مناطق جنوب شهر کرمانشاه را حوادث شکستگی خطوط و تعمیرات آن عنوانکرد.
کد خبر: ۵۵۹۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶ 30 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،علیرضا تخت شاهی ، اظهار کرد: طی روز‌های اخیر و به مدت دو تا سه روز در برخی از مناطق جنوب شهر کرمانشاه از جمله بهار.خیام، منزه، سرچشمه و ... قطعی و یا افت فشار آب داشتیم.

وی با بیان اینکه این قطعی‌ها به هیچ عنوان برنامه ریزی شده و ناشی از کمبود آب نبوده، عنوان کرد: در این نقاط چند مورد حادثه شکستگی داشتیم که تعمیر آن زمان برد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با بیان اینکه حادثه زمان مشخصی ندارد و نمی‌توان در خصوص آن به مردم اطلاع رسانی کرد، یادآور شد: اکنون مشکلبرطرف شده و آب با فشار مناسب در تمام نقاط جنوب شهر برقرار است.

به گفته این مسئول به دلیل فرسودگی خطوط در برخی مناطق و یا کار‌های عمرانی که ممکن است باعث آسیب خطوط زیر زمینی بشود، همیشه احتمال شکستگی خطوط و قطعی آب ناشیاز آن وجود دارد.

تخت شاهی خاطرنشان کرد: اکنون مصرف آب چندان بالا نیست که نیاز به بستن شبانه مخازن داشته باشیم، تا فشار آب در طول روز مناسب شود.

وی گفت: این کار معمولا در فصل تابستان انجام می‌شود و فعلا برنامه‌ای در این باره نداریم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار