مديرعامل سازمان فرهنگي هنري شهرداري قم خبر داد
مديرعامل سازمان فرهنگي هنري شهرداري قم از اجراي فاز سوم جشنواره «شهر خوب، شهروند خوب» در قم اسفند ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۵۵۹۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷ 30 January 2018

به گزارش تابناک قم، مجید رفیعی ظهر امروز در جلسه بررسی فاز نخست اجرای جشنواره نمایشی «شهر خوب، شهروند خوب» با اشاره به وضعیت ترافیکی استان قم اظهار کرد: استان قم از نظر ترافیکی وضعیت مناسبی ندارد و زائران مختلف به این امر اعتراف دارند.

وی خاطرنشان کرد:‌ فرهنگ‌سازی در زمینه مشکلات ترافیکی از جمله مباحث مهم است البته اقدامات شهرداری در حوزه نصب بنرها انجام داده که چندان مؤثر نبود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم با اشاره به اقدامات حوزه هنری در زمینه برگزاری جشنواره‌های ترافیکی گفت: جشنواره ترافیکی زیر نظر کوروش زارعی در استان قم اجرا می شود و مراجع و مسؤولان از این امر رضایت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: از هنرمندان بومی برای شرکت در امور اجرایی این طرح دعوت شد ولی هیچ حمایتی نداشتند در صورتی که دبیران این جشنواره از هنرمندان بومی محسوب می‌شدند.

رفیعی از برگزاری فاز نخست جشنواره «شهر خوب، شهروند خوب» از پنجم دی‌ماه تا پنجم بهمن‌ماه خبر داد و افزود: فاز نخست این جشنواره به صورت نمایشی و میدانی در سطح شهر اجرا شد و اکنون فاز دوم جشنواره در حال اجرا است ولی در ایام فاطمیه تنها در مدارس اجرا می‌شود که شامل اجرای 165 نمایش است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم با بیان اینکه زمان اجرای فاز سوم جشنواره اسفند ماه و ایام نوروز تعیین شده است گفت: با استمرار این طرح می‌توان اثرات آن را مشاهده کرد که علما، مسؤولان و دست‌اندرکاران نیز بر این امر تأکید داشتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار