معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: امسال تعداد دفاتر گردشگری استان از ۴۸ دفتر به ۶۲ دفتر افزایش یافته است.
کد خبر: ۵۵۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 31 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،علیرضا مرادی بیستونی، به نقش دفاتر گردشگری در توسعه صنعت گردشگری اشاره کرد وگفت: این دفاتر موتور محرک بخش گردشگریکشور هستند که با بردن تور‌ها به مناطق مختلف تاثیر بسزایی در رونق گردشگری آن مناطق خواهند داشت.

وی از افزایش ۲۵ درصدی تعداد دفاتر گردشگری استان خبر داد و افزود: سال گذشته تعداد ۴۸ دفتر گردشگری در استان وجود داشت که این رقم امسال به ۶۲ دفتر افزایش یافتهاست.

معاون گردشگری استان تصریح کرد: درحال حاضر به غیر از شهرستان‌های صحنه، گیلانغرب، دالاهو و ثلاث باباجانی، در سایر شهرستان‌های استان دفاتر گردشگری داریم.

وی عنوان کرد: تاکنون برای راه اندازی دفاتر گردشگری در این شهرستان‌ها متقاضی واجد شرایطی نداشته‌ایم.

به گفته مرادی بیستونی داشتن حداقل مدرک کارشناسی و سه سال سابقه فعالیت در دفاتر گردشگری از جمله شرایطی است که متقاضیان راه اندازی این دفاتر باید دارا باشند.

وی تصریح کرد: هر دفترگردشگری نیاز به یک مدیرفنی با سه سال سابقه فعالیت در این زمینه دارد که باید دوره مدیریتش را نیز در مراکز آموزش گردشگری استان گذرانده باشد.

معاون گردشگری استان یادآورشد: سه مرکز آموزش گردشگری در استان کرمانشاه فعال است.

 

انتها

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار