مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: 34 طرح برق رسانی در این استان همزمان با دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۵۶۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 01 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام ؛ هادی شیرخانی  اظهار کرد: در سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان ایلام 6 طرح، دره شهر هفت، آبدانان هفت، مهران چهار، دهلران پنج و شهرستان های ایوان، سرابله، سیروان، بدره و ملکشاهی نیز هر کدام یک پروژه برق رسانی به بهره برداری خواهد رسید.


وی با بیان اینکه این طرح ها به منظور توسعه، بهبود، تقویت شبکه و برق‌ رسانی به متقاضیان و همچنین ایجاد روشنایی اجرا شده اند، یادآور شد: برای اجرای این پروژه ها بیش از 45 هزار و 466 میلیون ریال هزینه شده است.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام تاکید کرد: این پروژه ها مربوط به نصب ترانس و احداث شبکه های برق، برق رسانی به مجتمع های مسکن مهر ، شبکه روشنایی و توسعه و بهینه سازی شبکه برق روستایی است.


شیرخانی یادآور شد: تمام تلاش این اداره کل بر این است تا بتوانیم از ظرفیت تولید برق در استان برای توسعه و آبادانی منطقه استفاده کنیم که در این راستا انتظار می رود مسئولان استانی برنامه ریزی های لازم را انجام دهند تا برق تولیدی استان زمینه ساز رونق و توسعه منطقه باشد./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار