مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سپیدان گفت :دردهه فجرانقلاب 44 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سپیدان به سفر زیارتی مشهدمقدس در قالب طرح شوق زیارت اعزام شدند.
کد خبر: ۵۶۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹ 03 February 2018

تابناک فارس به نقل از مارگون:هوشنگ زارعی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سپیدان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در راستای ترویج سنت‌ها و فرهنگ حسنه اسلامی و همچنین اجرای طرح شوق زیارت در نه ماهه سال جاری بیش از 300 نفر از مادران و دختران بازمانده از تحصیل تحت حمایت این نهاد برای زیارت بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

زارعی تصریح کرد: مددجویان با حضور در این سفرهای پرخیروبرکت از برنامه‌های دینی و اعتقادی، اخلاقی و تربیتی و آموزشی در حرم مطهر رضوی بهره‌مند شده‌اند که باعث افزایش نشاط روحی و روانی مددجویان می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه اعزام مددجویان به سفر زیارتی عتبات عالیات همچنان در دستور کمیته امداد است، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا با تأمین منابع لازم از طریق کمک خیرین و اعتبارات امداد این دسته از سفرهای معنوی را پرشور و نشاط‌تر از گذشته سامان دهیم.

زارعی گفت: 44 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد سپیدان که تاکنون به زیارت امام رضا (ع)مشرف نشده اند ، در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سپیدان بیان داشت : در نه ماهه سال جاری بیش از 300 نفر برای این سفر معنوی اعزام و بیش از 450 میلیون ریال هزینه شده است .

وی افزود: کمیته امداد در دهه فجر برنامه های فرهنگی ، هنری ، زیارتی و ورزشی مختلفی جهت مددجویان برگزار می کنند .

زارعی ضمن تقدیر و تشکر از خیرین بیان داشت : با کمک خیرین و نیکوکاران 50 نفر دیگر تا پایان سال 96 به مشهد مقدس اعزام خواهند شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار