نخستین سالن ورزشی ویژه معلولین در ميبد با حضور مدیر کل بهزیستی استان و جمعی ازمسئولان شهرستان افتتاح شد .
کد خبر: ۵۶۲۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱ 07 February 2018

به گزارش تابناک یزد این سالن ورزشی چند منظوره به همت خير نيك‌انديش «محمدرضا فلاح» در زيربناي 400 متر مربع با سرمايه‌گذاري بالغ بر 300 میلیون تومان ساخته شده است . 

دكتر «جليل عفتي» مدیر کل بهزیستی استان دراین مراسم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و قدردانی از خير اين مجموعه اظهار كرد: بهزیستی از ميوه‌هاي این انقلاب است و در واقع شکل‌گیری آن براساس شعارهای انقلابی و با هدف محرومیت‌زدایی شکل گرفته است . 

وي ورزش كردن معلولان را به منزله حضور آنها در اجتماع خواند و گفت: ورزش برای همه اقشار جامعه یک ابزار مهم و کلیدی است و در بین معلولان به لحاظ ناتوانی‌های جسمی و حرکتی باید مورد اهتمام ویژه‌تری قرار گيرد.

عفتي افزود:حضور معلولان در میادبن ورزشی، روحیه اعتماد به نفس آنها را تقویت می‌کند و حضور آنان در مسابقات پاراالمپیک و عرصه‌های جهانی، گواه بر این امر است . 

«سید محسن فلاح» ريیس اداره بهزیستی شهرستان میبد نيز با بیان این که در این شهرستان، دو هزار و 750 پرونده معلولان به ثبت رسیده است، بیان کرد: در حال حاضر  بیش از 70 نفر از معلولان این شهرستان در رشته‌های ورزش والیبال نشسته، تنیس روی میز و ساير رشته‌ها حائز رتبه‌های برتر کشوری  و جهانی هستند . 

وی ابراز امیدواری کرد که با افتتاح این سالن ورزشی معلولان، ضمن کاهش مشکلات این عزیزان براي ورزش، شاهد پیشرفت و موفقیت‌های چشمگیر آنها در حوزه ورزش و تربیت بدنی باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار