شهاب نادری در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت:در گفتگوی با سرپرست اداره کل امور مرزی وزارت کشور خواستار رسمی شدن و بازگشایی تردد مسافر در مرزهای شوشمی شهرستان پاوه و شیخ صالح ثلاث باباجانی هستیم.
کد خبر: ۵۶۶۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 14 February 2018

شهاب نادری در گفتگو با خبرنگارتابناک اظهار داشت : با توجه به مشکلات معیشتی مردم مرزدار و همیشه در صحنه اورامانات و تاثیر بازگشایی و رسمی شدن مرزهای این منطقه در گفتگوی تلفنی با جناب شهریار حیدری سرپرست اداره کل امور مرزی وزارت کشور خواستار بازگشایی و رسمی شدن مرزهای شوشمی و شیخ صالح شدیم.

وی با بیان اینکه مردم اورامانات مشکلات معیشتی زیادی دارند گفت: بنده بارها به تمامی مسئولان مربوطه گفتم مرزها را به عنوان خواسته خود و مردم برای ما بازکنید و امنیت مرزها را به مردم ما بسپارید.

نماینده اورامانات با اشاره به تمام سعی و تلاش خود برای رسمی شدن مرزهای اورامانات گفت : امیدواریم با همراهی مسئولان شاهد رسمی شدن مرزهای شوشمی و شیخ صالح و بازگشایی تردد در این مرزها در آینده نزدیک باشیم.

نادری افزود: ما نزدیکترین مرز زمینی به کشور همسایه عراق را داریم و رسمی شدن مرزها و بازگشایی آن می تواند نقش بسیار اثر گذاری برای رونق اقتصادی و معیشتی مردم حروم ما داشت باشد و بر همین اساس در گفتگو با جناب حیدری خواستار تحقق این مهم شدیم.

گفتگو از فرهاد صالحی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار