مدیر عامل بیمه سلامت کشور در دیدار با هیات رئیسه دانشگاه مطرح کرد: فعالیتهای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جریان زلزله اخیر افتخار آفرین بود.
کد خبر: ۵۶۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 14 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان،مهندس موهبتی اظهار داشت: با توجه به اینکه در اوایل مسولیت دکتر مرادی و تیم جدید با رخداد زلزله مواجه شدیم مدیریت قابل قبولی در زمینه زلزله انجام شد.

وی با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان اقدامات خوبی در رخداد زلزله در استان انجام شده گفت: قدر زحمات همکاران کرمانشاه را می دانیم و مردم و مسئولان خدمات شما را دیده اند و فعالیت شما افتخار آفرین بود.

مهندس موهبتی گفت: ما مشکلات کرمانشاه و به ویژه آسیب های زلزله را درک می کنیم و نگاه خاصی به این استان داریم و برای کمک به استان دریغ نخواهیم کرد.

وی گفت: پرداختی های مربوط به زلزله را در برنامه خود قرار داده و در این زمینه همکاری خواهیم کرد.

مهندس موهبتی در ادامه با بیان اینکه سلامت دارای بالاترین سطح اهمیت است که کمترین بی مبالاتی می تواند مشکلات زیادی به بار آورد گفت: نبود دارو و امکانات در زمینه سلامت چیزی نیست که بتوان نسبت به آن بی توجه بود. 

وی با توجه به کمبود منابع مالی، مدیریت هزینه ها را شرط اصلی برای برون رفت از مشکلات موجود دانست و گفت: دانشگاه ناچار است تلاش کند ۱۰ درصد هزینه ها را در سال آتی کاهش دهد.

مدیر عامل بیمه سلامت کشور گفت: تشکیل کمیته هایی در دانشگاه و بیمارستان ها برای تنظیم هزینه ها نیاز جدی است و لازم است به طور فعال در زمینه کاهش هزینه ها در این کمیته ها تلاش شود.

 وی افزود: ما در مدیریت هزینه ها نباید اجازه دهیم به مردم و اقشار آسیب پذیر فشار وارد شود ؛ اما هزینه های اضافی و غیر لازم باید کنترل شود

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار