مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: حمایت مناسبی باید از برنامه‌های قرآنی صورت بگیرد و انتظار داریم شاهد ساخت یک مجتمع قرآنی مجهز در هر یک از شهرستان‌های بوشهر باشیم.
کد خبر: ۵۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱ 04 July 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح شنبه در نشست بررسی وضعیت فعالیت‌های قرآنی استان بوشهر اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان قرار داریم و این ماه ماه نزول قرآن است و باید تلاش کنیم که از این روزها و شب‌ها بهترین استفاده را ببریم.

وی در ادامه به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در حوزه دینی و مذهبی اشاره کرد و افزود: شاهد فعالیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف هستیم و باید زمینه توسعه این فعالیت‌ها بیش از پیش فراهم شود.

حجت‌الاسلام سروستانی به اهمیت و جایگاه ویژه برنامه‌های قرآنی اشاره کرد و ادامه داد: باید شرایط مناسبی برای توسعه فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی در سطح استان بوشهر فراهم شود و همه مسئولان حمایت لازم را داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اهمیت خانه‌ها و موسسات قرآنی، اضافه کرد: خانه‌های قرآنی مراکز رسمی و قرارگاهی توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی هستند.

وی در ادامه بیان کرد: انتظار ما این است که در هر شهرستان یک مجتمع قرآنی مجهز تاسیس شود تا زمینه‌های توسعه فعالیت‌های قرآنی به نحو احسن فراهم شود.

مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان بوشهر نیز در این نشست به تشریح فعالیت‌های این موسسات پرداخت و اظهار داشت: علی‌رغم مشکلات و کمبودهایی که وجود دارد، فعالیت‌های گسترده‌ای در استان بوشهر در حوزه قرآن انجام شده است.

ابراهیم مرادی بر لزوم حمایت از برنامه‌های قرآنی تاکید کرد و ادامه داد: حمایت از قانون‌گذاری و بودجه برای موسسات قرآنی و کمک گرفتن از وزارت نفت برای پشتیبانی از موسسات به لحاظ مالی می‌تواند در توسعه فعالیت‌های قرانی موثر باشد.

اعضای هیئت مدیره اتحادیه موسسات قرآنی در ادامه این نشست به بیان مشکلات و نیازهای این موسسات پرداختند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
بجای این ولخرجیا دو تا خونه برای دوتا بدبخت بسازید. دست چهارتا بیچاره بگیرید برای ازدواج. تا کی ....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار