کد خبر: ۵۷۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶ 25 February 2018
 
بیمارستان میلاد ارومیه به عنوان نخستین بیمارستان هوشمند در منطقه با۳۰۰تخت در دو فاز به بهره برداری می رسد که فاز اول با۱۲۰تخت و۶اتاق عمل و بخش icu,ccu مرکز تصویر برداری و آزمایشگاه امروز افتتاح شد و فاز دوم با ۲۸۰تخت در اردیبهشت ۹۷افتتاح خواهد شد.

تابناک آذربایجان غربی : بیمارستان بین المللی میلاد در ارومیه به عنوان نخستین بیمارستان هوشمند با حضور معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور ، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی ، مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور بانوان در آئین افتتاح این مرکز جراحی افزود:سرمایه گذاری بخش خصوصی سهم مهمی در اقتصاد و پیشرفت سلامت کشور دارد و مشارکت بخش خصوصی درساخت بیمارستان نشان از ذات خیرخواهانه این بخش است.

ابتکار باتاکید براینکه توجه به موضوع درمان یکی ازشاخص های اصلی توسعه پایدار دولت است تصریح کرد:دولت با وجود توجه ویژه به سرمایه گذاری در طرح تحول سلامت، نمی تواند نقش بخش خصوصی رانادیده بگیرد و از هر لحاظ حمایت خودرا ازبخش خصوصی برای سرمایه گذاری در بخش سلامت به عمل می آورد.

معاون رییس جمهور درامور بانوان بااشاره به اینکه این بیمارستان باعث اشتغال جوانان این خطه خواهد شد افزود: توجه به موضوع اشتغال مهم بوده و سرمایه گذاران بخش خصوصی ودولت با بکارگیری از فناوری های عصرجدید می توانند هم باعث اشتغال شوند هم درارتقای بهره وری و خدمات موثر واقع شوند.

به گزارش ایسنا؛ بیمارستان میلاد ارومیه به عنوان نخستین بیمارستان هوشمند در منطقه با۳۰۰تخت در دو فاز به بهره برداری می رسد که  فاز اول با۱۲۰تخت و۶اتاق عمل و بخش icu,ccu مرکز تصویر برداری و آزمایشگاه امروز افتتاح شد و فاز دوم با ۲۸۰تخت در اردیبهشت ۹۷افتتاح خواهد شد.

معصومه ابتکار ، استاندار آذربایجان غربی و مسئولان استانی در ادامه افتتاح از بخشهای مختلف مرکز جراحی میلاد ارومیه بازدید کردند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار