محمدرضا مروارید در این دیدار خواستار سفر محمدباقر نوبخت به استان به منظور بررسی آخرین وضعیت اجرای پروژه های زیرساختی و اختصاص اعتبارات لازم برای آنها شد.
کد خبر: ۵۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴ 04 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،محمدرضا مروارید در این دیدار خواستار سفر محمدباقر نوبخت به استان به منظور بررسی آخرین وضعیت اجرای پروژه های زیرساختی و اختصاص اعتبارات لازم برای آنها شد.

وی افزود: استان ایلام در آستانه اربعین نیازمند توجه جدی دولت و اختصاص اعتبارات ویژه برای تسهیل در تردد زوار است که امیدواریم سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور نگاه خاصی به این استان داشته باشد.

استاندار ایلام همچنین خواستار توجه آن سازمان به تخصیص سریع تر بودجه مصوب در مورد اعتبارات مرحله دوم زلزله آبدانان شد و تاکید کرد: با آغاز ساخت و سازها در مناطق زلزله زده استان شامل سه شهرستان آبدانان، دهلران و دره شهر، تسهیلات برای جبران خسارت زلزله در مرحله نخست میان مردم توزیع شده است که بسیاری از منازل مسکونی و اماکن اداری مناطق زلزله زده هنوز منتظر دریافت تسهیلات در مرحله دوم هستند که نیازمند درایت و توجه سازمان مدیریت و برنامه ریز ی کشور در تخصیص اعتبارات لازم هستیم.

مروارید حل مشکلات اعتبار واحدهای تولیدی ، صنعتی و کشاورزی استان را خواستار شد و گفت: با حمایت دولت تدبیر و امید زمینه لازم برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی فراهم می شود که باید زمینه تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی به منظور توسعه تولید و رقابت در بازار فراهم آید.

وی در ادامه با اشاره به تامین اعتبار پروژه هایی که احتیاج به فاینانس دارند ، یادآور شد: تأمین منابع مالی مورد نیاز اجرای پروژه ها و خرید تجهیزات طرح های تولیدی (سرمایه ای) و هم چنین خدمات فنی و مهندسی پروژه ها با استفاده از تسهیلات اعتباری خارجی میان مدت و وفق قراردادهای مالی منعقده با اعتبار دهندگان خارجی در شتاب بخشی به اجرای طرح ها بسیار موثر است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز نیز در این دیدار ضمن تأکید بر عملیاتی کردن همه مصوبات و دستورات ریاست جمهوری در سفرها و فراهم نمودن زیرساخت های اربعین در استان بر پیگیری خواسته های مطروحه قول مساعد داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار