مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از اعزام گروه‌های جهادی قرارگاه شهید جعفری برای بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در ایام نوروز ۹۷ خبر داد.
کد خبر: ۵۷۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 27 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،حسین قبادی‌بصیر از فعالیت گروه‌های جهادی متعدد کشور برای امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده استان خبر داد و گفت: بیش از 32 قرارگاه امدادی سپاه‌های استانی به همراه هزاران گروه جهادی از آبان امسال برای خدمات‌رسانی به کرمانشاه اعزام شدند.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مجموعا این قرارگاه‌ها با مشارکت 15 هزار نیروی بسیجی و جهادگر به کمک زلزله‌زدگان منطقه پرداختند، تصریح کرد‌: باتوجه به تشریح اقدامات انجام گرفته این قرارگاه در مناطق استان کرمانشاه از سوی سردار نعمان غلامی رییس سازمان بسیج سازندگی، نیروی بسیجی و جهادی و پاسدار در منطقه فعالیت کردند، همچنین در ایام نوروز نیز این خدمات تداوم دارد.

وی خاطرنشان کرد: چندین درمانگاه سیار و بیمارستان صحرایی در این مناطق برپا شده است، همچنین هزاران طلاب و مربی آموزشی نیز با اعزام به این مناطق به منظور ارائه فعالیت‌های فرهنگی و تقویت روحیه به مردم زلزله‌زده استان مشارکت دارند.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه اظهار داشت: براساس گفته مسؤولان اجرای در ایام نوروز امسال نیز قرارگاه شهید جعفری به همراه هزار گروه جهادی به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعزام می‌شوند و در حرکتی جهادی و بسیجی در راستای بازسازی و اسکان مردم به فعالیت می‌پردازند.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار