مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز در استان و با مشارکت دستگاه های نظارتی با تعزیرات حکومتی خبر داد.
کد خبر: ۵۷۴۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 05 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، داریوش جودکی در جلسه مشترک تعزیرات حکومتی و بازرسی، از اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز در استان کرمانشاه و با مشارکت دستگاه های نظارتی با تعزیرات حکومتی خبر داد.

وی هدف از برگزاری این نشست را هماهنگی و همکاری بیشتر دو دستگاه در ارائه خدمت به مردم در ایام پایانی سال و اجرای هر چه بهتر طرح ویژه نظارتی نوروز عنوان کرد.

جودکی با تاکید بر اینکه مردم عملکرد ما را رصد می کنند، گفت: در حال حاضر با توجه به شکایات و تلفن های مردمی نارضایتی هایی در سطح بازار در بحث گرانفروشی و کنترل بازار وجود دارد و ما دستگاهای نظارتی موظف هستیم ارائه خدمت دهیم و انتظار همکاری بیشتر علی رغم همه مشکلات و تراکم فعالیت ها را داریم.

وی تقلیل پرونده‌های تخلفات اقتصادی را با وجود گزارشات و شکایات مردمی معنا دار توصیف کرد و خواستار بررسی این موضوع و برطرف کردن موانع برای پیشرفت امور شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، مسئله بعدی را شکایات مردمی در حوزه فیش، هزینه آب، برق، گاز و تلفن اعلام کرد.

وی به عدم اعلام موجودی انبار ها و تخلف در واحد های صنفی عمده فروش اشاره کرد و خواستار ارائه لیست تعداد انبار ها ار سوی دستگاه های متولی شد.

جودکی در ادامه عدم درج قیمت را راه ورود به تخلف از سوی واحد های صنفی ذکر کرد و گفت: بازرسان بایستی آن را مهم و جدی تلقی کنند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از دیگر مشکلات را تقلب، قاچاق کالا، تفاوت قیمت کالای واحد در واحدهای صنفی مختلف، تفکیک وزن کارتن و نان شیرینی در قنادی ها، عدم صدور فاکتور از سوی واحد های صنفی، اخذ ارزش افزوده در سالن‌های غذا خوری و رستوران ها، عدم تشکیل پرونده در حوزه بهداشت و ... عنوان کرد.

کشف ۹۹۶۰۰ نخ انواع سیگار

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از محکومیت یک قاچاقچی به اتهام قاچاق ۹۹ هزار و ۶۰۰ نخ انواع سیگارت خبر داد و گفت: در پی کسب اطلاع از منابع و مخبرین و پس از تعقیب و گریز خودرو با شلیک تیر هوایی و نهایت پنچر کردن خودرو متوقف و پس از بازرسی از خودرو حامل مقدار قابل توجهی انواع سیگارت کشف و شعبه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بر اساس نحوه اظهارات، دفاعیات بلا و جه و غیر موثر متهم و به دلیل عجز از ارائه مدارک مثبته و اذعان صریح به علم و اطلاع از موضوع قاچاق، پس از جری تشریفات قانونی تخلف انتسابی را محرز و متهم را علاوه بر ضبط کالا به جریمه ۸۲۹ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار