سعدی مصطفی زاده در گفتگو با تابناک:
بخشدار نوسود از اجرای مطالعات مرحله اول و دوم شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب شهر نوسود خبر داد.
کد خبر: ۵۷۶۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ 10 March 2018

سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت:خوشبختانه با پیگیریهای صورت گرفته بخشداری نوسود و شورای اسلامی شهر نوسود و همچنین اداره آبفار شهرستان پاوه اجرای مطالعات مرحله اول و دوم شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب شهر نوسود،به مراحل پایانی خود رسیده است.

بخشدار نوسود افزود:موضوع فاضلاب شهری نوسود دارای دو بخش است که یکی شبکه جمع آوری فاضلاب و دیگری احداث تصفیه خانه فاضلاب می باشد که احداث تصفیه خانه از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد.لذا ضرورت و حساسیت اجرای این پروژه مهم کاملاً محسوس بوده و احداث آن گامی مهم در جهت بهره مندی مردم از خدمات آن است.

مصطفی زاده افزود:امیدوارم بتوانیم در کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال جدید اعتبارات لازم جهت این امر مهم را از منابع داخلی شرکت و استانی تخصیص و به مرحل اجرا برسانیم.

وی خاطر نشان کرد:رو باز بودن فاضلاب ها به شدت باعث آلودگی منابع زیست محیطی و از بین رفتن آنها می شوند که این مسئله سلامت و بهداشت مردم را به خطر می اندازد.لذا اگر فاضلاب های شهری جمع آوری و ساماندهی نشوند موجب آلوده شدن سفره های آب زیر زمین شده و تبعات جبران ناپذیری را برای محیط زیست منطقه به همراه خواهد آورد.

مصطفی زاده در پایان مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش و زحمات اعضای شورای اسلامی شهر نوسود و اداره آبفار شهرستان به جهت پیگیری ها لازم در راستای اجرایی شدن این امر مهم ارج نهاد.

 گفتگو از فرهاد صالحی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار