سخنگوی خانه مطبوعات
سخنگوی خانه مطبوعات استان ایلام گفت: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان تا پایان تیرماه امسال فرصت دارند به‌منظور ساماندهی وضعیت خود مدارک لازم را ارائه دهند.
کد خبر: ۵۷۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹ 06 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،«محمدامین احمدبیگی» دراین زمینه اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مدنظر اعضای خانه‌ی مطبوعات ساماندهی خبرنگاران در استان است و تا وقتی ساماندهی درست و دقیق فعالان رسانه‌ای انجام نگیرد نمی‌توان به معنای واقعی درراه حل مشکلات صنفی در این حوزه گام برداشت، بنابراین اهالی مطبوعات استان باید تا پایان تیر مدارک درخواستی شامل یک قطعه عکس، معرفی‌نامه نشریه یا خبرگزاری، سوابق بیمه‌ای، آخرین مدرک تحصیلی و مدارک آموزشی مرتبط را به خانه مطبوعات ایلام تحویل دهند.

وی با تأکید بر اینکه ملاک اصلی برای خدمات‌رسانی به همکاران و صدور کارت خبرنگاری بر این اساس تشکیل پرونده و عضویت جدید در خانه مطبوعات است، تصریح کرد: همکاران رسانه‌ای باید حداقل 6 و حداکثر 12 مورد از آثار خود را که از ابتدای تیر 93 تا تیرماه امسال تهیه و منتشر کرده‌اند ضمیمه‌ی مدارک خود کنند.

سخنگوی خانه مطبوعات ایلام از اهالی رسانه‌ی استان خواست برای تحویل مدارک پیش از پایان تیرماه، در روزهای زوج هفته از ساعت 9 تا 12 صبح به خانه مطبوعات استان مستقر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار