حجت الله رحیم زاده در این دیدار با اشاره به لزوم تعامل دستگاه های متولی برای ترویج نهضت سواد آموزی در استان، اظهار کرد: رسانه ی استانی برای ترویج سواد آموزی و ریشه کن کردن بیسوادی آمادگی لازم دارد.
کد خبر: ۵۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳ 06 July 2015
به گزارش تابناک ایلام ،حجت الله رحیم زاده در این دیدار  با اشاره به لزوم تعامل دستگاه های متولی برای ترویج نهضت سواد آموزی در استان، اظهار کرد: رسانه ی استانی  برای ترویج سواد آموزی و ریشه کن کردن بیسوادی آمادگی لازم دارد.

 وی، همچنین فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در این حوزه را از مهمترین برنامه های رسانه ی استانی عنوان کرد و افزود: تولید برنامه های فاخر رادیویی و تلویزیونی در راستای اهداف و برنامه های سواد آموزی در استان از مهمترین برنامه های صدا وسیمای مرکز ایلام است.

 معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های صدا وسیمای مرکز ایلام در خصوص فرهنگ سازی برای از بین بردن معضل بی سوادی گفت: صدا وسیما نقش بی بدیلی در سواد آموزی ایفا می کند.

 شفیعی، افزود: این معاونت نیاز جدی به همکاری و همراهی رسانه ی استانی برای ریشه کنی معضل بی سوادی در استان دارد .

 وی، بیان فرصت ها  و تهدیدهای فرا روی نهضت  سواد آموزی را مهمترین خواسته  از صدا وسیمای مرکز استانی دانست.

 در این دیدار مقرر شد تفاهم نامه ای با موضوع ترویج و تبلیغ سیاست ها و برنامه های نهضت سواد آموزی استان تنظیم و از ابتدای ماه آینده اجرایی شود  همچنین مقرر شد اتاق فکری با عضویت کارشناسان رسانه استانی و نهضت سواد آموزی استان تشکیل و نسبت به تعیین فرصت ها و تهدید های پیش روی نهضت سواد آموزی در استان بحث و تبادل نظر شود .

 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار