تابناک: سازمان هواشناسی استان اصفهان افزایش یک تا دو درجه ای دمای اصفهان در 24 ساعت آینده را پیش بینی کرد.
کد خبر: ۵۸۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹ 07 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از اداره هواشناسی استان اصفهان، براین اساس آسمان به صورت صاف تا قسمتی ابری، در بعدازظهر گاهی وزش باد و در مناطق مرکزی و جنوب شرقی همراه با غبار محلی خواهد بود.

وضعیت جوی شهر اصفهان نیز برای روز دوشنبه صاف همراه با غبار محلی در بعدازظهر قسمتی ابری گاهی وزش باد برای روز سه شنبه صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی گاهی وزش باد و روز چهارشنبه نیز کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

تفسیر نقشه ها همچنین بیانگر تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر پایداری نسبی جو در 48 ساعت آینده است.

همچنین دمای اصفهان در 24 ساعت آینده یک تا 2 درجه افزایش خواهد داشت.

دما در 24 ساعت آینده در این مدت دمای شهرستان اصفهان در گرمترین ساعات به 38 و در خنک ترین ساعت به 22 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

در 24 ساعت آینده، کاشان با 45 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین نقطه و فریدونشهر با دمای 17درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان پیش بینی شده است.

سازمان هواشناسی اصفهان به منظور مقابله با بیماری های ویروسی ذرت به کشاورزان مناطق مرکزی استان توصیه کرد با عوامل انتقال (زنجرک و تریپس) مبارزه شیمیایی کنند.

این سازمان به کلیه باغداران استان نیز توصیه کرد برای مبارزه با آفت کنه تار عنکبوتی درختان میوه به کلینیک های گیاه پزشکی و مراکز خدمات کشاورزی مراجعه کنند.

کشاورزان شهرستان های تابعه اصفهان نیز با توجه به افزایش دما و احتمال لاغری بذور گندم در حاشیه مزارع، باید علاوه بر برداشت جداگانه بذور مادری و گواهی شده، نسبت به ارسال آن به سایت های بوجاری و کشاورزان سیب زمینی کار نیز درخصوص اتمام کشت سیب زمینی در مناطق غرب و جنوب استان اقدام کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار