با اختصاص قفسه ویژه والدین درکتابخانه ها
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از راه‌اندازی قفسه والدین در کتابخانه‌های مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام خبر داد و گفت: والدین می‌توانند در ساعاتی مشخص با مراجعه به کانون‌ها در نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در فرزندان خود موثر باشند.
کد خبر: ۵۸۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ 07 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،«حبیب‌الله بخشوده» بااعلام این خبرگفت: برگزاری کلاس‌های مذهبی یکی از فعالیت‌های شاخص کانون به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با آغاز فعالیت‌های ویژه اوقات فراغت است.

وی ادامه داد: اجرای 24 فعالیت فرهنگی، 9 فعالیت هنری، 4 فعالیت ادبی، 3 فعالیت علمی و 4 فعالیت اسلامی در قالب چهل‌وچهار فعالیت رسمی کانون برای کودکان و نوجوانان عضو مراکز به اجرا درمی‌آید و ویژه‌برنامه‌های افطاری اعضا و مربیان نیز از ویژه برنامه‌های ماه مبارک است.

بخشوده به راه‌اندازی قفسه مطالعه والدین برای نخستین بار اشاره کرد و گفت: در هر مرکز امکان مطالعه والدین همراه کودکان و نوجوانان نیز فراهم شده است و در کنار آن بازی‌های محلی، قصه‌گویی، اردوهای یک‌روزه و استانی، برنامه‌های دهه کرامت، کارگروه‌های مختلف کودک و نوجوانان، جشنواره رضوی، کتاب‌خوانی، تجلیل از اعضای برتر و کتاب‌خوان، فعالیت‌های کتاب‌خانه سیار و پستی برای بچه‌های روستا، پخش فیلم برای بچه‌های روستا نیز برنامه‌ریزی‌شده است.

وی با بیان اینکه مراکز علاوه برجذب اعضا برای پایایی آن‌ها نیز برنامه‌ریزی کرده است، خاطرنشان کرد: برای اولین بار برنامه‌های مهم دیگری نیز مانند کنگره شهدای کودک با همکاری سازمان‌ها و دستگاه‌های عضو در حال انجام است.

بخشوده با اشاره به اینکه جهان کفر و استبداد با همراهی مزدوران منطقه امروزه از جنایت علیه کودکان و نوجوانان بی‌گناه ابایی ندارند، افزود: این برنامه فرصتی برای هم‌نوایی با کودکان مظلوم جهان است و کودکان ایلامی با خلاقیت در تولیدات فکری و هنری می‌توانند آثار مانایی را خلق کنند و این اعتراض را در قالب آثار به کفر جهانی منتقل کنند.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار