مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشکیل ۱۲۰۰ پرونده تخلف در طرح ویژه نظارتی نوروز امسال خبر داد.
کد خبر: ۵۸۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ 08 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،داریوش جودکی ، با اشاره به طرح ویژه نظارتی نوروز که از ۱۵ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه داشت، اظهار کرد: در این طرح۱۲۰۵ پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی ارجاع شد که از این تعداد ۱۰۹۸ مورد در بخش کالا و خدمات، ۷۷ مورد در بخش قاچاق کالا و ارز و ۳۰ مورد در بخش تخلفات بهداشتیبود.

وی افزود: به ۱۰۰ درصد پرونده‌های تخلف کالا و خدمات، ۸۷ درصد پرونده‌های تخلفات بهداشتی و ۱۰ درصد پرونده‌های قاچاق رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه میزان جریمه نقدی که برای این پرونده‌ها در نظر گرفته شده را ۱۴ میلیارد ریال اعلام کرد.

جودکی خاطرنشان کرد: در نوروز امسال تشدید نظارت‌ها بر بازار و مراکزی از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای، بازار میوه و تره بار، شرکت‌های مسافرتی، مراکز اسکان و پذیرایی.

اماکن تاریخی و تفریحی، رستوران‌های بین راهی، جایگاه‌های سوخت، مراکز بهداشتی و درمانی، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، قالیشویی و توقفگاه‌های خودرو را داشتیم.

وی عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تقلب و عدم نصب قیمت را از مهمترین موارد تخلف صورت گرفته در این مدت اعلام کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از کشف دو انبار بزرگ قاچاق در استان نیز در جریان نظارت‌های نوروزی امسال خبر داد و عنوان کرد: حدود ۸۰۰ کیلوگرم گوشت و انواعمواد غذایی فاسد نیز از سطح بازار و رستوران‌های استان جمع‌آوری شد.

جودکی تاکید کرد: امسال نظارت خوبی هم بر مراکز تفریحی و خصوصا گردشگری تاقبستان داشتیم و با همکاری سایر بخش‌ها از جمله دامپزشکی، نیروی انتظامی، مرکز بهداشت.

بازرسان اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت با هرگونه تخلف برخورد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار