در رقابت كاراته‌كاهاي 14 كشور
كاراته‌كاهاي استان قم در رقابت‌هاي بين‌المللي 2018 مالزي موفق به كسب چهار مدال از بخش‌هاي انفرادي و تيمي پيكار با رقباي خارجي خود شدند.
کد خبر: ۵۸۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ 09 April 2018

به گزارش تابناک قم، در حالی که نخستین مدال ورزش قم از میادین برون‌مرزی سال 1397 را ورزشکاری از رشته پاراتکواندو به نام محمدرضا شعبانی از پیکارهای آزاد آفریقا کسب کرد، ورزشکاران رشته کاراته نیز با کسب چهار مدال روند مدال‌آوری ورزش قم از میادین برون‌مرزی سال جدید را ادامه دادند.

در حالی که تیم کاراته منتخب سبک وادوریو به نمایندگی از ایران راهی مسابقات بین‌المللی کاراته شده بود، سه مدال از بخش پیکارهای انفرادی و یک مدال از رقابت‌های بخش تیمی نتیجه تلاش کاراته‌کاهای اعزامی قم به این رقابت‌ها بود و موفقیت‌های قم در کاراته تداوم یافت.

این در حالی است که پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته در سبک وادوریو به میزبانی کشور مالزی در شهر کوالالامپور به انجام رسید و در سالن مجموعه ورزشی بوکیت کیارا این شهر نزدیک به هزار کاراته‌کا از ١٤ کشور دنیا برای کسب عناوین برتر به میدان رفتند.

در این رقابت‌ها مجموعا 16 مدال شامل هشت نشان طلا، دو نقره و 6 برنز نتیجه تلاش کاراته‌کاهای اعزامی کشورمان بود و در نهایت سکوی دوم و عنوان نایب‌قهرمان بخش تیمی نصیب کاراته‌کاهای ایرانی شد و نمایندگان استان قم نیز چهار مدال به ارمغان آوردند.

در بخش کومیته انفرادی این رقابت‌ها صادق سلیمی با شکست تمامی حریفان خود روی سکوی نخست ایستاد و صاحب نشان طلا شد، ضمن اینکه اصغر رحمتی و محمد صفری با قرار گرفتن روی سکوی سوم اوزان خود مدال برنز این دوره از مسابقات را بر گردن آویختند.

موفقیت‌ کاراته‌کاهای اعزامی قم به مسابقات بین‌المللی 2018 مالزی در کومیته تیمی نیز ادامه یافت و اصغر رحمتی و صادق سلیمی طلای تیمی را کسب کردند، موفقیتی که پیش‌زمینه حضور موفق کاراته‌کاهای قم در مسابقات آتی سال جاری نظیر قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار