مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال بانوان ایران
بانوان فوتسالیست تیم طلا و جواهری ایوبی و فخیم در نخستین گام از مرحله نهايي رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال زنان ايران شکست خوردند.
کد خبر: ۵۸۸۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 10 April 2018

به گزارش تابناک قم، نخستین مسابقه تیم فوتسال بانوان طلا و جواهری ایوبی و فخیم قم در رقابت‌های مرحله نهایی فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور یک دیدار خانگی بود که با شکست این تیم و از دست رفتن سه امتیاز با ارزش به پایان رسید.

طلا و جواهری ایوبی و فخیم قم بعد از نتایج موفق خود در مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور که در چهار گروه به انجام رسید، به عنوان تیم دوم گروه دوم مقدماتی همراه با تیم‌های اول و دوم گروه‌های دیگر مجوز صعود را کسب کرد.

تیم فوتسال بانوان طلا و جواهری ایوبی و فخیم با ترکیب دختران و بانوان مستعد فوتسال قم و کادر فنی بومی با هدایت یکی از مربیان موفق فوتسال بانوان قم و کشور یعنی الهام باباطاهری برابر رقبای خود عملکرد مثبتی داشت و اکنون یکی از شانس‌های صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود.

تیم فوتسال بانوان طلا و جواهری ایوبی و فخیم قم در مرحله نخست دور مقدماتی این رقابت‌ها در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان دیگر رقبا بود و بازی‌های دور برگشت را در شهر فسا برگزار کرد تا مجوز صعود را به دست بیاورد.

این تیم بعد از برگزاری تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی متنوع در راه دیدارهای مرحله پایانی لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال نخستین بازی خود را در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برابر پدیده بوشهر برگزار کرد اما ناباورانه با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد.

دومین بازی تیم طلا و جواهری ایوبی و فخیم قم از دور نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال بانوان ایران روز جمعه 24 فروردین ماه در میهمانی تیم هیات فوتبال مریوان برگزار می‌شود، تیمی که نماینده قم در مرحله مقدماتی دو بار با آن بازی کرده و شناخت کافی از حریف دارد.

در این مرحله تیم‌های فوتسال بانوان طلا و جواهری ایوبی و فخیم قم، پدیده بوشهر، هیات فوتبال مریوان، متین فرخ‌شهر، هیات فوتبال جنوب‌غرب تهران، کاسپین قزوین، پارس‌آراء مشهد و پیشرو تکین تهران حضور دارند و به شکل دوره‌ای برای کسب مجوز صعود به دسته بالاتر با حریفان خود رقابت می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار