مدیرکل بنیاد کرمانشاه در این مراسم گفت: ما باید قدردان رشادت‌های این مجاهدان فی سبیل الله باشیم.
کد خبر: ۵۸۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ 12 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید استان کرمانشاه،   مراسم نصب و رونمایی از تصاویر 172 شهید والامقام شهرستان هرسین،با حضور خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، حجج‌الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد استان، اجرایی امام‌جمعه هرسین، شاه‌آبادی فرماندار و جمعی از مسئولین اداری در بلوار ورودی( محل نصب تصاویر شهدا) شهر هرسین برگزار شد.

بر اساس این گزارش،در این مراسم که بهرام ادیب بهروز رئیس بنیاد این شهرستان نیز حضور داشت، حجت‌الاسلام اجرایی امام‌جمعه هرسین در سخنانی با تجلیل از رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدای گران‌قدر ایران اسلامی گفت: شهدای عزیز در تجارت ذی‌قیمتی وارد شدند که خریدار آن خداوند متعال و بهای آن نیز رضوان الهی و رسیدن به قرب به خدای متعال است.

حجت‌الاسلام اجرایی افزود: خوشابحال شهدا به خاطر معامله سودمندی که باخدای عزوجل داشتند و ما حال بر سر سفره ایی نشسته‌ایم که ماحصل رشادت‌های شهداست و امنیت، آسایش و اقتداری که کشور از آن برخوردار است نتیجه مجاهدت‌های آنان و ما مدیون ایثارگری‌های این عزیزان هستیم.

در این مراسم حجت‌الاسلام عسگری مدیرکل بنیاد استان نیز ضمن تجلیل از مقام والای شهدا گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا ازجمله رسالت‌های بنیاد به‌عنوان نماینده نظام مقدس اسلامی است و اقداماتی ازاین‌دست درواقع گام برداشتن در جهت ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت است.

مدیرکل بنیاد کرمانشاه افزود: ما مدیون ایثارگری‌های شهدا هستیم و باید قدردان رشادت‌های این مجاهدان فی سبیل الله باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار