طی حکمی از سوی استاندار هرمزگان "دهقانی" به عنوان فرماندار جدید بشاگرد منصوب شد.
کد خبر: ۵۹۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴ 08 July 2015
به گزارش تابناک، مراسم تودیع و معارفه فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان بشاگرد روز سه شنبه ۱۶ تیرماه ساعت ۱۸ با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در محل سالن همایشات فرمانداری بشاگرد برگزار شد.
 
در ابتدای این مراسم محمد اسفندیاری فرماندار سابق شهرستان بشاگرد گزارشی از عملکرد این فرمانداری در طول دوران خود ارائه نمودند.
 
در ادامه بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از زحمات و تلاشهای اسفندیاری تجلیل و قدردانی کرد و گفت: ما شاهد خدمت صادقانه آقای اسفندیاری در دولت بوده ایم که ایشان ۳۰ سال برای جمهوری اسلامی ایران کار و تلاش کرده است و اکنون بازنشست شد و امروز بار مسئولیت ها بر دوشش کمتر شد.
 
اکرمی در ادامه اظهار داشت: آقای دهقانی کم و بیش با شهرستان بشاگرد آشنا است و قبلا به مدت ۲۱ ماه به عنوان بخشدار این شهرستان خدمت کرده است.
 
در ادامه این مراسم از خدمات و تلاشهای محمد اسفندیاری فرماندار سابق و بازنشسته شهرستان بشاگرد قدردانی و تشکر شد و با حکمی از سوی دکتر جادری استاندار هرمزگان فلکناز دهقانی به عنوان فرماندار جدید بشاگرد معرفی شد.
 
آخرین سمت دهقانی معاون مدیر کل استان بوده است.
 
در این مراسم همچنین از زحمات حسین باباخانی بخشدار پیشین بخش مرکزی نیز تشکر شد و علی بهاری به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی بشاگرد معرفی شد.
 
علی بهاری قبلا کارمند فرمانداری بشاگرد بوده است و بومی شهرستان بشاگرد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار