شنبه هشتم ارديبهشت ماه صورت مي‌گيرد
دو كانديداي آقا و خانم براي نشستن بر كرسي رياست هیأت‌‌ ژيمناستيك استان قم در حضور رئيس فدراسيون اين رشته و اعضاي مجمع انتخابات اين هیأت‌‌ ورزشي به رقابت مي‌پردازند.
کد خبر: ۵۹۷۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ 27 April 2018

به گزارش تابناک قم، از بین 44 هیأت‌‌ ورزشی فعال در استان قم هم اکنون نزدیک به 10 هیأت‌‌ ورزشی به شکل سرپرستی اداره می‌شوند تا مقدمات برگزاری مجمع انتخابات آنها توسط امور مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قم فراهم شود.

یکی از هیات‌های ورزشی که هم اکنون با حضور سرپرست اداره می‌شود، هیأت‌‌ ژیمناستیک استان قم است که از مهر ماه سال 1396 با ابلاغ سرپرستی فدراسیون ژیمناستیک برای غدیر هدیه‌لو مدیریت می‌شود و هدیه‌لو اکنون یکی از کاندیداهای ریاست این هیأت‌‌ ورزشی محسوب می‌شود.

این در حالی است که هیأت‌‌ ژیمناستیک در یک سال اخیر یکی از هیات‌های ورزشی پر حاشیه بوده، به طوری که بعد از پایان دوره چهار ساله ریاست غلامرضا ملکی رئیس پیشین این هیأت‌‌ چند تغییر و تحول داشته و قرار است با برگزاری انتخابات روز هفدهم اردیبهشت ماه رئیس جدید خود را بشناسد.

در شرایطی که غلامرضا ملکی در دو دوره چهار ساله به مدت هشت سال رئیس این هیأت‌‌ ورزشی بود، علی طاهریان در اسفند ماه سال 1395 با پیروزی در مجمع انتخابات جانشین ملکی شد اما طاهریان در مرداد ماه سال 1396 به دلایل نامعلوم از مسوولیت خود در این هیأت‌‌ ورزشی استعفا و کناره‌گیری کرد.

بعد از جدا شدن رسمی علیرضا طاهریان از هیأت‌‌ ژیمناستیک استان قم، اکبری دبیر این هیأت‌‌ ورزشی مسوولیت هیأت‌‌ را به طور موقت در دست گرفت تا اینکه فدراسیون ژیمناستیک ابلاغ سرپرستی هیأت‌‌ ژیمناستیک را برای غدیر هدیه‌لو صادر کرد تا وی مقدمات برگزاری مجمع راه فراهم کند.

در شرایطی که ابلاغ‌های سرپرستی معمولا سه ماه اعتبار دارای اعتبار و تا 6 ماه قابل تمدید است، بعد از 6 ماه دوره سرپرستی هدیه‌لو به پایان رسیده و وی به همراه یک کاندیدای خانم یعنی سارا غلامی، روز هشتم اردیبهشت ماه در مجمع انتخابات هیأت‌‌ ژیمناستیک قم با حضور رئیس فدراسیون، مدیر کل ورزش و جوانان و دیگر اعضای مجمع، برای به دست آوردن سکان ریاست این هیأت‌‌ ورزشی رقابت خواهند کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار