یک عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: در شبکه‌های مجازی با آبروی اعضای شورای شهر بازی می‌کنند و هیچکس هم پیگیر موضوع نیست.
کد خبر: ۵۹۹۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ 01 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا ، غلامرضا امیری اظهار کرد: فرمانداری متولی نظارت بر شوراهای شهر است و چون شورا ویترین شهر است با هرگونه تخلف اعضای شورا به راحتی برخورد می‌شود، اما اگر مشکلی برای اعضای شورای شهر پیش بیاید کسی پیگیری نمی‌کند. برای مثال اکنون در خیلی از شبکه‌های اجتماعی با آبروی اعضای شورای شهر بازی می‌شود و برخوردی با این افراد خاطی صورت نمی‌گیرد.

این عضو شورای شهر کرمانشاه با بیان اینکه همه از فرمانداری، استانداری و حتی بازرسی کل کشور به شوراها تذکر می‌دهند، ادامه داد: این در حالی است که ما قدرت چندانی نداریم.

امیری از اینکه برخی مدیران به اعضای شوراها بها نمی‌دهند گلایه و خاطرنشان کرد: به نماینده مجلس بها داده می‌شود چون آنها قدرت دارند و می‌توانند حتی وزیر را هم استیضاح کنند. قدرت نداشتن اعضای شورای شهر در حالی است که برخی از اعضای شورا حتی نسبت به نمایندگان مجلس هم رای بیشتری از مردم گرفته اند.

رسول آزادی رئیس شورای شهر کرمانشاه نیز از نقش مهم شورا در نظارت بر عملکرد شهرداری‌ها یاد کرد که گاهی سرنوشت شهر را تعیین می‌کند.

وی تصریح کرد: شورای شهر یک نهاد مدنی دست جمعی است و برای تک‌روی‌های فردگرایانه جایی ندارد و افرادی با این تفکر نباید وارد شورای شهر شوند.

آزادی معتقد است، مردم هم باید در انتخاب افراد برای شورای شهر این مهم را مد نظر قرار دهند و به معیار شایسته سالاری توجه کنند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار