معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: باتوجه به در پیش بودن ایام امتحانات دانش آموزان، مرکز مشاوره و مددکاری نیروی انتظامی آماده مشاوره تحصیلی به صورت کاملاً رایگان است.
کد خبر: ۶۰۰۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 05 May 2018

 به گزارش تابناک ایلام، فرزاد یاسمی اظهار داشت: تعلیم و تربیت برگ برنده یک جامعه در راه پیشرفت و آبادانی یک کشور محسوب می شود و برای توسعه آن نیازمند عزم همگانی است.

وی افزود: نیروی انتظامی نیز به منظور مشارکت در این امر بزرگ ،آماده ارائه خدمت مشاوره تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان عزیز هم استانی در تمامی مقاطع تحصیلی است . 

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام با درخواست از خانوادها برای ایجاد محیطی آرام و فضایی مناسب برای دانش آموزان در فصل امتحانات، تصریح کرد: مراکز مشاوره‌ای نیروی انتظامی در سطح استان نیز علاوه بر محیط آرامی که خانواده‌ها برای تحصیل دانش آموزان خود فراهم می‌کنند آماده مشاوره تحصیلی به آینده سازان ایران اسلامی است.

وی خطاب به خانواده‌ها گفت: دانش آموزان شما ، در فصل امتحانات بیش از هر زمان دیگری به محیطی آرام و بدون استرس  نیازمند هستند ، پس برای موفقیت فرزندان خود، این محیط را برای آنان فراهم کنید تا بتوانند با آسودگی خاطر در آزمون های پایان سال خود شرکت کنند.

یاسمی یادآور شد: اولیاء در صورت نیاز به مشاور تحصیلی، می‌توانند به مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان ایلام و همچنین دوایر اجتماعی کلانتری‌های مراجعه و به صورت کاملاً رایگان از  خدمات مشاوره تحصیلی و روانشناختی مربوط به دانش آموزان بهرمند شوند.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام در پایان گفت: این مراکز در کلانتری‌های سطح شهر ایلام و تمام شهرستان‌های تابعه دایر و در شهر ایلام نیز علاوه بر کلانتری‌های سطح شهر، مرکز مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان ایلام واقع در بلوار امام علی(ع)، بالاتر از زایشگاه کوثر به صورت تلفنی با شماره تماس 0842182266 و مراجعه حضوری آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به علاقمندان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار