ایجاد حریق در یک انبار کفش صبح امرز در مشهد مقدس موجب محبوس شدن دو کارگر در میان زبانه های آتش شد که با حضور به موقع آتشنشانان جان این افراد نجات داده شد.
کد خبر: ۶۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ 12 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، در این آتش سوزی که مقارن ساعت ۱۰ صبح امروز در خیابان توحید مشهد و در یک انبار کفش رخ داد به دلیل وجود مواد سریع‌الاتشار یک ساختمان دچار حریق گسترده شد.

اطفای این حریق گسترده صبح امروز موجب شد تا تعداد بیش از ۱۰ خودروی آتش نشانی برای خاموش کردن زبانه های آتش وارد صحنه شوند.

شعله های آتش و دود غلیظ متصاعد شده از این حریق همچنسن صبح امروز موجب محبوس شدن تعداد دو کارگاه در این ساختمان شدکه با تلاش آتشنشانان جان این افراد نجات داده شده و مصدومان راهی بیمارستان شدند.

سرپرست ایستگاه های یک و ۳۲ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در تشریح جزئیات این حادثه بیان کرد: به منظور جلوگیری از سرایت آتش به ساختمان های مجاور و همچنین مهار و اطفای این حریق تعداد ۳۰ آتش نشانان با استفاده از ۱۰ خودروی اطفای حریق در این عملیات حاضر شدند.

نجمی اظهار کرد: همچنین در این عملیات دو تن از پرسنل این کارگاه که در زمان وقوع آتش سوزی در محل حضور داشتند و در میان دود و اتش محبوس شده بودند توسط نجاتگران آتش نشانی به بیرون از ساختمان هدایت و به علت دود گرفتگی به بیمارستان منتقل شدند.

منبع: مهر
برچسب ها: آتش سوزی ، کفش ، انبار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار