رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه از برگزاری همایش ملی توسعه پایدار استان کرمانشاه فرصت‌ها، چالش‌ها و چشم‌انداز در آبان امسال خبرداد.
کد خبر: ۶۰۹۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ 22 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،فرهاد دانش نیا ، با اشاره به برگزاری این همایش در تاریخ 14 آبان امسال، اظهارکرد: این همایش به میزبانی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی و در هشت محور برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: "ظرفیت ها و قابلیت های توسعه استان"، "آمایش و برنامه های راهبردی توسعه استان"، "اشتعال پایدار و مولد، تجارت خارجی و توسعه"، "محیط زیست استان، مشکلات و راهکارها"، "آسیب های اجتماعی و راهکارها"، "اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و توسعه پایدار" و "تحلیل وضعیت ساختار مدیریت و منابع انسانی" محورهای این همایش خواهند بود.

دبیر اجرایی این همایش مهلت ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه همایش را 30 خرداد اعلام کرد و افزود: آخرین مهلت ارسال مقالات نیز 30 مرداد خواهد بود.

به گفته این مسئول مقالات ارسال شده به دبیرخانه این همایش تا 30 مهر داوری می شوند.

دانش نیا همچنین تاکید کرد: علاقمندان به شرکت در این همایش می توانند مقالات خود را به آدرس ایمیل ksh_progress@razi.ac.ir ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره های ۰۸۳۳۸۳۸۸۰۷۷و ۰۹۰۲۵۳۰۹۳۹۶ – دبیرخانه همایش- تماس بگیرند.

وی تصریح کرد: این همایش به همت دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی و باهمکاری سازمان برنامه و بودجه استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری، اداره کل آموزش فنی وحرفه ای، Civilica و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC)برگزار می شود.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار