مدیرکل استاندارد استان با موسوی فرماندار دهلران دیدار و گفتگو کردند. همتی مدیرکل استاندارد ایلام در این دیدار ضمن تشکر از حمایت های فرماندار در خصوص تخصیص اعتبار به نمایندگی دهلران در سال گذشته، در خصوص تجهیزات و امکانات خریداری شده برای نمایندگی دهلران، به بحث و تبادل نظر پرداختند.
کد خبر: ۶۱۲۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ 28 May 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ مهناز همتی در این دیدار به تشریح اهمیت قانون تقویت و توسعه استاندارد و لزوم همکاری همه جانبه دستگاههای اجرایی با این نهاد جهت اجرایی نمودن بند 24 سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی فرموده مقام معظم رهبری پرداخته و بر اهتمام این اداره کل در خصوص نظارت بر اجرای استاندارد در واحدهای تولیدی و صنفی و نیز نظارت های خاص بر عملکرد واحدهای تولیدی شهرستان، کالیبراسیون ترازو و باسکول ها و نازل های سوخت و استانداردسازی زمین های بازی، شهربازی ها وست های ورزشی و... تاکید کردند.

همتی اجرای پویش کالای استاندارد ایرانی میخرم را از گامهای پیشرو سازمان ملی استاندارد در عرصه حمایت از تولید ملی دانست افزود :  جانمایی ساختمان و زمین مورد نیاز نمایندگی استاندارد دهلران در مرز چیلات را از ضروریات این اداره کل در آینده نزدیک دانستند.

فرماندار دهلران نیز در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به مدیرکل استاندارد و هیات همراه، گفت: استاندارد یکی از مهمترین مؤلفه های موجود در جامعه بوده و قطعا نقش اساسی را در ارتقاء سلامت و امنیت جامعه ایفا می کند.

موسوی افزود: در صورت تمکین واحدهای تولیدی از ضوابط استاندارد و معرفی کالای با کیفیت و استاندارد به جامعه قطعا شاهد رشد و شکوفایی اقتصاد کشور خواهیم بود و طبعا در این مسیر به مرور و با فرهنگ سازی مناسب، گرایش مردم به سمت و سوی مصرف کالای استاندارد داخلی افزایش خواهد یافت.

ایشان همچنین بیان داشتند: همه دستگاههای اجرایی مکلف به رعایت ضوابط اجرایی وقوانین سازمان ملی استاندارد هستند و افزود: جامعه امروزی برای پیشبرد اهداف اقتصادی و توسعه تفکر حمایت از تولید ملی، نیازمند پیاده سازی استاندارد و پذیرش ضوابط آن در جامعه است. فرماندار دهلران در پایان از عملکرد و اقدامات خوب اداره استاندارد در شهرستان دهلران تقدیر نمودند.

در پایان این نشست همتی به سوالات خبرنگاران که در جمع حضور داشتند، پاسخ دادند./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
موسیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
پول بی زبان مملکت رادربیابانهاهدرندعید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار