رئیس هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه از اجرای طرح "هم رکاب مهر" به منظور جمع آوری دوچرخه‌های بدون استفاده برای کودکان زلزله زده کرمانشاه در ۱۲ استان کشورخبرداد.
کد خبر: ۶۱۲۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹ 29 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،جلال عزیزی، با بیان اینکه این طرح پس ازوقوع زلزله بزرگ سال گذشته استارت خورد، اظهارکرد: این طرح با مجوز اداره کل ورزشو جوانان کرمانشاه و توسط گروه امداد مردمی مستقر در سرپل ذهاب و همکاری هیات دوچرخه سواری استان درحال اجرا است.

وی ادامه داد: این طرح در ۱۲ استان کشور ازجمله استان‌های تهران، خوزستان، اصفهان، البرز، مازندران، تبریز، اصفهان و همدان درحال اجرا است.

به گفته این مسئول در این استان‌ها ۱۷ محل و در استان کرمانشاه دو محل کار جمع آوری دوچرخه‌های بدون استفاده برای اهداء به کودکان زلزله زده را انجام می‌دهند.

وی افزود: در شهر کرمانشاه مجموعه ورزشی شهید اشرفی اصفهانی و نیز پارکینگ عمومی میدان فاطمیه کار جمع آوری دوچرخه‌های بلا استفاده را برعهده دارند.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان تاکیدکرد: دوچرخه‌های جمع آوری شده پس از تعمیر توسط گروه امداد مردمی مجریِ طرح، جهت تحویل به کودکان زلزله زده به شهرستان‌هایمتاثر از زلزله ارسال خواهند شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۱۰۰ دوچرخه برای کودکان زلزله زده جمع آوری و ارسال شده است.

وی هدف از اجرای این طرح را ایجاد روحیه نشاط و امید میان کودکان زلزله زده عنوان کرد.

عزیزی با بیان اینکه تبلیغات مناسبی در فضای مجازی و یا از طریق نصب پوستر برای این طرح انجام گرفته، خواستار استقبال عموم مردم از این طرح شد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار