سرمربی تیم فوتسال لیگ برتری "آتلیه طهران" قم گفت: تیم تشکیل‌شده است و تمرینات خود را از روزهای آینده استارت می‌زند.
کد خبر: ۶۱۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵ 30 May 2018

به گزارش تابناک قم،حسین صبوری اظهار داشت: با همت مسئولان باشگاه تیم را تقریباً تشکیل داده‌ایم و تمرینات خود را در چند روز آینده استارت خواهیم زد.

سرمربی تیم فوتسال "آتلیه طهران" قم افزود: لیست بازیکنان مدنظر خود را به باشگاه ارائه کرده‌ام و باشگاه نیز به دنبال جذب آن‌ها است تا نقاط ضعف خود را نسبت به فصل پیش رفع کنیم.

وی درباره حضور برخی ستاره‌های قمی در تیم گفت: هیچ مربی نمی‌تواند از بازیکنانی همچون حسن‌زاده بگذرد اما گاهی اوقات شرایط به‌گونه‌ای است که باشگاه شرایط مالی جذب آن‌ها را ندارد.

صبوری در مورد جذب برخی بازیکنان بیان کرد: آمدن علیرضا وفایی نهایی شد و برخی بازیکنان مثل محمدحسین کوهستانی و سید مصطفی حسینی تقریباً قطعی شده است اما سعی داریم بازیکنان فصل گذشته را حفظ کنیم.

وی درباره این سؤال که چرا قم با وجود پتانسیل زیاد تاکنون قهرمان لیگ برتر نشده است عنوان کرد: به نظر من همدلی باید وجود داشته باشد تا تیمی به موفقیت برسد این همدلی مستلزم تمامی اعضای یک استان و تیم است.

سرمربی تیم فوتسال "آتلیه طهران" قم تصریح کرد: در لیگ نوزدهم هدف باشگاه قرار گرفتن در بین هشت تیم برتر است که در مرحله پلی‌آف حضورداشته باشد و پس‌ از آن به دنبال کسب رتبه بهتر از فصل گذشته هستیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار