دراین نشست که پس ازشائبه های فراوان در مورد عدم هماهنگی سه نماینده و وجود نوعی فضای قهرگونه بین آن ها خصوصا در رسانه ، در کنار هم و در یک برنامه حضور داشتند ، جو بسیار خوب و صمیمی همراه با یک خبر خوب و ویژه برای حوزه کهگیلویه همراه شد.
کد خبر: ۶۱۳۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸ 31 May 2018
نشست شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با حضور نمایندگان استان در مجلس، استاندار و مسئولان دستگاه های استان برگزار شد.

دراین نشست که پس ازشائبه های فراوان در مورد عدم هماهنگی سه نماینده و وجود نوعی فضای قهرگونه بین آن ها خصوصا در رسانه ، در کنار هم و در یک برنامه حضور داشتند ، جو بسیار خوب و صمیمی همراه با یک خبر خوب و ویژه برای حوزه کهگیلویه همراه شد.
آنگونه که غلام رضا تاجگردون در سخنان خود توضیح داده است ، دهدشت صاحب یک فرودگاه می شود  که این نماینده در خصوص روند پیگیری این خبر گفت : مدت ها پیش در مباحث و گفتگوهایی که با آقای هاشمی داشتیم وی به شدت در مورد لزوم وجود فرودگاه برای کهگیلویه صحبت می کرد.
تاجگردون افزود : چند مدت پیش یه جایی دیدم نوشته بود باند فرودگاه شیروان، به یاد تلاش ها و سخنان عدل هاشمی افتادم و گفتم چرا دهدشت نباشه؟ بنابر این جلوی شیروان نوشتم (و دهدشت…) و نامه را بررای هیئت دولت فرستادم.
وی گفت : بارها با خودم گفتم چرا یاسوج و گچساران فرودگاه داشته باشند پس باید اونجا (دهدشت) هم فرودگاه باشد چرا نداشته باشد؟
تاجگردون افزود : الان و پس از این اقدام آقای هاشمی خوشبختانه به شدت پیگیر بقیه امور هستند و به خوبی هم پیش رفته است و تا جایی که می دانم مرحله تحقیقات و خرید زمین و بقیه برنامه را در حال پیگیری هستند.(در این موقع عدل هاشمی با لبخند گفت : قرار بود تا رساندن پروژه به مراحل نهایی سری بماند) 

با زحمت اعتبار می گیریم اما با ندانم کاری برگشت می خورد ! / روایت عدل هاشمی ازپرواز تهران یاسوج

عدل هاشمی پور نماینده شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در این نشست گفت:بودجه استان ۵۰ درصد بیشتر تحقق پیدا نکرده!

وی با انتقاد از این وضعیت افزود : نباید همه چیز را متوجه منابع دولت کنیم در حالی ارقامی که روی کاغذ آورده می شود بسیار خوب است اما وقتی در مرحله عمل و تخصیص قرار می گیرد راضی کننده نیست، نباید همه تخم مرغ ها را در سبد دولت بگذاریم.

نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت : تعداد پروژه ها در استان ما خیلی زیاد است وبسیاری از پروژه های نیمه کاره رها شده هستند، مردم هم خسته از این وضعیت شده اند و می گویند این چه سری است هر نماینده ای می آید بخشی از کار را انجام می‌دهد و میرود؟!

هاشمی افزود :باید تعریف درستی از پروژه ها داشته باشیم ، پروژه های مهم تعریف کنیم و به اتمام برسانیم و بعد سراغ سایر پروژه ها برویم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه بیان کرد : وحدت و همدلی امروز در مجمع نمایندگان در هیچ دوره ای نبوده است، ما هیچ اختلافی با هم نداریم.

هاشمی در بخش دیگری ازسخنانش به وضعیت پس از حادثه دنا اشاره کرد و گفت : خیلی ها گفتند از پرواز شیراز استفاده کن اما نه از پرواز شیراز و نه اهواز استفاده نکردم، با پرواز یاسوج آمدم . (لازم به توضیح است اکثریت مسئولین مرکز استانبا پرواز شیراز به تهران می روند و از فرودگاه یاسوج استفاده نمی کنند!)البته نباید از یاد آن عزیزان از دست رفته در سانحه پرواز یاسوج غافل شد به آنها هم مدیون هستیم.

وی همچنین گفت : پرواز بسیار راحت و خوبی باهواپیمای جدید تهران یاسوج داشتم و به شما می گویم سفر با این هواپیمای خوب و راحت و امن است.

این نماینده مجلس در ادامه به ضعف برخی دستگاه های اجرایی اشاره کرد و گفت : آقای استاندار! ما میرویم پول از نفت میگیریم نباید مناقصه ما برگزار بشود؟! و چرا اینقدر در دستگاه ها تاخیر زیاد می شود که منابع برگشت بخورد؟

هاشمی گفت :  ترس از منابع نظارتی نباید باشد، حضور آنها لازم است اما باید با پاکدستی و بدون ترس کارها را پیش برد. 

حواشی:

تاجگردون در پاسخ عدل هاشمی که در خصوص رعایت وقت تذکر داد به شوخی گفت: ما تقسیم کار کردیم، آقای هاشمی مسئول امر به معروف است!

عدل هاشمی: وقتی می‌خواستیم بیایم جلسه شورای برنامه ریزی به تاجگردون گفتم امر به معروف را برای ما بذار تو هر جایی میخوای برو!

تاج گردون: یه جایی دیدم نوشته بود باند فرودگاه شیروان، گفتم چرا دهدشت نباشه؟ جلوش نوشتم و دهدشت…باید اونجا هم فرودگاه باشد چرا نداشته باشد؟

یه چیزایی اصل هست که عجیب است، برای دو غذای اضافه دستگاه ها را بازخواست میکنند! دستگاه های نظارتی باید نظارت خود را فراتر از این مسائل ریز ببرند.

دستگاه های برتر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

در این نشست حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به محورهای هشت گانه در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان گفت: ۱۱ دستگاه در شاخص‌های ارزیابی سال۹۶ امتیازات قابل قبولی کسب کردند که دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی، شرکت آب و فاضلاب روستایی، اداره‌کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، اداره کل زندان‌ها و نوسازی مدارس از جمله این دستگاه‌ها هستند.

گفتنی است در این نشست همچنین اداره کل راه وشهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بعنوان دستگاه برتر استان در جذب اعتبارات و تهاتر شناخته شد

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
این نشون میده تاجگردون میخواست اعلام کنه که فرودگاه دهدشت کار من بود نه هاشمی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
نه می خواد بگه که همکاری نمایندگان می تونه نتیجه خوبی داشته باشه
مگه تاجگردون و هاشمی و زارع داره ؟ بدبختی ما اینه که اینا را از هم جدا می کنیم / اتفاقا تاجگردون می خواد بگه دغدغه هاشمی را می دونستم و ازاین هم مطمئن بودم که پیگیر هست من هم وظیفمو در قبال استان انجام دادم
جایگاه تاجگردون جوری هست که می تونه به دیگر نمایندگان کمک کنه بنابراین باید از این پتانسیل استفاده بشه مثل این قضیه و مطمئن باشیداگه پیگیری نشه از طرف هاشمی به نتیجه نمی رسه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
درود بر هاشمی
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
مگه هاشمی چیکار کرد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
مگه هاشمی چیکار کرد؟
سرداری چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
به والله اگه بخاهیم بگوییم حاج هاشمی کار نکرده ظلم بزرگی کرده ایم و همینجا آخرتمان را فروختیم برای خدا بگیم چ چپ و راست و تعصبات جناحی را کنار بزاریم وقضاوت کنیم هاشمی بزرگترین نعمتی ست که خداوند بعد از آنهمه سالهای ظلم و جور ونادانی وسهل انگاری و سیر شدن تعداد انگشت شمار سیرشدگان آمد و بعد از گذر فقط دوسال که هنوز هم دوسال نشده اما کاری کرده کارستان و اگه هر نقطه از منطقه استان هستین خدا را ببینیدو بعد فکر کنید که در طول این دوسال جاده وآب و گاز و برق و اشتغال زایی انجام داده یا نه ... خواهش میکنم بزارین هاشمی کار خویش را انجام بده کم حواشی برایش درست کنیم تنها عامل بدبختی ما در عدم توسعه این چهار شهرستان فقط فقط تعصبات کوکورانه از جناح سیاسی چپ وراست بوده اما خدا را شاهد میگیرم در این دو سال حاج هاشمی به اندازه ۲۴ سال گذشته هزار برابر کار کرده پس فقط حمایت وتشکرکنیم اگه بفکر توسعه وپبشرفت هستیم اگه دلمان به حال لیسانس وفوق لیسانس ودکتراهای خانه هایمان مبسوزد که واقعا نجات دهنده مان آمده و چه زود دیر میشود و آنگاه ست که پشیمانی سودی ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
صد درود بر هاشمی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
گار قعله رئیسی ودیشموک کار کی
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
هاشمی پروزه های بزرگواری را دنبال میکنه که مجوز آنها رابزرگواری گرفته بود وهیچ کار جدیدی نکرده
hwyv
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
اصلا فرودگاه ياسوج و گچساران چقدر توجيه پذير است كه آقايان براي دهدشت آوردند پول بيت المال را نميدانند چگونه مصرف ميكنند شيروان بود با افتخار عنوان ميكنند نوشتيم دهدشت آقايان محترم علت بي ساماني بودجه را نميبينيد شبيه سد كارون 4 شما نمايندگان دخالت كرديد و آن فاجعه را بوجود آورديد بعد ما دست دزد را قطع ميكنيم
عبدیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
همه ما می دانیم سردار هاشمی فردی دلسوز مردم و مخصوصا جوانان است
نمایندگان قبلی چه کاری برای این جوانان انجام دادن؟؟؟؟ همه بفکر خودشون ولیدراشون بودن
سردار هاشمی طی این 2 سال خیلی بیشتر از تمام نمایندگان ادوار گذشته کار کرده
خدا رو بشناسیم و حق رو بگیم
پتروشیمی دهدشت
سیمان سپو
طرح آب رسانی به دشت های دهدشت و لنده و چرام
نیروگاه دهدشت
گاز رسانی به دیشموک و چاروسا
فسفات چرام
و ...
طی 2 سال
یکم انصاف داشته باشیم و خداشناس باشیم
نه قومیت گرایی و ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار