مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از کاهش قیمت گوشت گوسفند در بازار کرمانشاه خبر داد و گفت: عرضه گوشت با قیمت بیش از ۴۵ هزار تومان تخلف است.
کد خبر: ۶۱۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ 03 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،داریوش جودکی ، قیمت کنونی گوشت گوسفند در بازار کرمانشاه را حدود 50 هزار تومان اعلام کرد و افزود: بر اساس آنالیزهایی که از بخش‌های مختلف گرفتیم این قیمت برای گوشت گوسفند بسیار زیاد است و به علاوه بسیاری از مردم هم توان خرید گوشت با این قیمت را ندارند.

وی خاطرنشان کرد: بررسی‌های لازم از کشتارگاه‌، میدان دام، وضعیت حمل و نقل و ... انجام شده و به آنالیز قیمت 44 هزار تومان رسیدیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه اظهار کرد: نهایتا هزار یا دو هزار تومان نیز حاشیه سود برای قصابی‌ها در نظر گرفته شده و نباید گوشت گوسفند را بیش از 45 هزار تومان بفروشند.

به گفته جودکی، این موضوع در حضور رئیس اتحادیه قصابان و سایر دستگاه‌های نظارتی نیز مطرح و پذیرفته شده است.

وی ادامه داد: تدابیر لازم برای کاهش هزینه‌های جانبی که بر قیمت گوشت گوسفند اثر می‌گذارد نیز اتخاذ شده است.

وی درباره وضعیت گوشت گوساله نیز عنوان کرد: قیمت این گوشت اکنون در بازار مناسب و پایین‌تر از گوشت گوسفند است و نرخی برای آن تعیین نشده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از مردم خواست اگر مواردی از تخلف و گرانفروشی گوشت قرمز مشاهده کردند موضوع را با دستگاه‌های نظارتی در میان بگذارند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار